۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۷۱۴۹۴۹
آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

آیت الله جنتی؛ مدافع ارزش ها، خار چشم بدخواهان

آیت الله جنتی؛ مدافع ارزش ها، خار چشم بدخواهان
آیت الله رحبی با بیان اینکه آیت الله جنتی یکی از ذخائر انقلاب است، گفت: ایشان ذره ای در راه دفاع از ارزش های انقلاب و صیانت از نظام کوتاه نیامده است.

آیت الله محمود رجبی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین نقش برجسته آیت الله جنتی در حفاظت از نظام اسلامی و مقابله با ضد انقلاب در دوران های مختلف پرداخت و گفت: ایشان دوران قبل از انقلاب از مبارزان و تبعیدشدگانی بود که از مسیر امام خمینی(ره) جانانه دفاع کرده است.

وی آیت الله جنتی را یکی از ذخائر انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: آیت الله جنتی پس از انقلاب به عنوان ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تمام تظاهرات و گردهمایی های اقشار مختلف مردم در حمایت و صیانت از نظام و انقلاب اسلامی را ساماندهی کرده است.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) آیت الله جنتی را عنصر محوری شورای نگهبان توصیف و تصریح کرد: ایشان با مقام بالای علمی و همچنین با داشتن روحیه جهادی و انقلابی به عنوان دبیر و محور اصلی شورای نگهبان نقش مؤثری را ایفا کرده است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ابراز داشت: آیت الله جنتی به عنوان دبیر شورای نگهبان در سخنان خود و همچنین در مصوبات و نظارت ها و اقدامات عملی در جهت صیانت از ارزشهای انقلاب اسلامی و جلوگیری از اینکه نفوذی های دشمن در منصب های اصلی و حساس نظام قرار نگیرند، از هیچ چیزی پروا و واهمه نداشته است.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به هجمه های فراوان دشمنان خارجی و داخلی به شخصیت آیت الله جنتی، گفت: آیت الله جنتی ذره‌ای در راه دفاع از ارزش های انقلاب و صیانت از نظام اسلامی کوتاه نیامده و ایشان همه تخریب های شخصیتی را به جان خریده و در برابر تمام این هجمه ها ایستادگی و مقاومت کرده است.

وی با بیان اینکه آیت الله جنتی در واقع پشت و پناه نیروهای انقلابی بوده، اظهار کرد: آیت الله جنتی با داشتن مقام بالای علمی، روحیه انقلابی، جهادی و پرتلاش الگویی برای روحانیت در زمینه دفاع از دین مبین اسلام، صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت فقه در دوران امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای است.

آیت الله رجبی با اشاره به اینکه آیت الله جنتی در مجلس خبرگان رهبری نقشی مهم و اثرگذار را ایفا کرده است، افزود: آیت الله جنتی در تمام مسؤولیت هایی که در نظام اسلامی ایران بر عهده داشته به خوبی درخشیده و باید ملت ما قدردان زحمات و خدمات ایشان باشند.

ارسال نظرات