۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۷۱۵۰۸۹
رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا:

هدف رویداد دختران حاج قاسم، تربیت فرمانده است

هدف رویداد دختران حاج قاسم، تربیت فرمانده است
اصفهان ـ حجت الاسلام تقدیری گفت:هدف رویداد حاج قاسم تربیت فرمانده است و بنابراین همه دختران حاج قاسم قرار است به عنوان فرمانده جهاد تبیین باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حامد تقدیری رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا، صبح امروز در آیین افتتاحیه این رویداد با بیان سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص ابعاد فردی، خانوادگی و اجتماعی زن ، هدف از زندگی و توانمندی های دختران دانش آموز را یادآور شد و گفت: انسان در زندگی هم می تواند اهداف زودگذار و بی اهمیت را سپری کند و هم اهداف متعالی داشته باشد، خداوند انسان را آفرید و ویژگی هایی به او داد که آن ویژگی ها بسیار با ارزش هستند ولی انسان با اعمال و رفتار خودش آن را نابود می کند.

رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا با بیان اینکه قرآن راهنمای اصلی تربیت انسان است ، خاطر نشان کرد: انسان با عمل به دستورات قرآن، می تواند خود را به درجات عالی برساند.

حجت الاسلام تقدیری در ادامه تصریح کرد: توجه به معنویت انسان را تعالی می بخشد و معنویت، فعالیت در خانواده و فعالیت در جامعه سه هدف یک زن انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین اهمیت ویژه ای دارد و باید در این عرصه هوشیار باشیم و فرماندهی کنیم، اظهار کرد: شناسایی، طراحی، عملیات و روایتگری از ویژگی های یک فرمانده است.

رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا خاطرنشان کرد: عملیات یک مانور واقعی است که در آن خلاقیت حرف اول را می زند ولی باید به این دقت شود که ارائه و روایتگری خوب در تبیین رویدادها نقش بسیار بسیار مهمی دارد.

حجت الاسلام تقدیری در پایان تصریح کرد: هدف این رویداد تربیت فرمانده است و بنابراین همه دختران حاج قاسم که قرار است به عنوان فرمانده جهاد تبیین باشند، به این ویژگی ها توجه داشته باشند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات