۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۷۱۵۴۲۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

هیأت های مذهبی مروج ارزش ها و آرمان های انقلابی باشند

هیأت های مذهبی مروج ارزش ها و آرمان های انقلابی باشند
مازندران - امام جمعه ساری با اشاره به توطئه دشمنان در ایجاد انحراف در عزاداری حسینی گفت: هیأت های مذهبی باید ترویج کننده ارزش ها و آرمان های انقلابی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در اجتماع ستایشگران اهل بیت(ع) استان که در سالن اهل بیت(ع) ساری برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و نقش آفرینی محوری هیأت های مذهبی در عزاداری ها گفت: هیأت های مذهبی باید به کرسی‌های تعلیم و تربیت و نشر معارف اهل بیت(ع) تبدیل شوند.

وی با اشاره به اینکه باید در حوزه تعلیم و تربیت فرصت را به اهل‌بیت(ع) برگردانیم، افزود: دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، ارشاد و نهاد‌های فرهنگی باید از تعلیم و تربیت و ارزش‌های دینی موج بزند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه عزاداری‌ها باید هم از شور و هم از شعور حسینی برخوردار باشد و سخنرانان نسبت به تقویت آن همت داشته باشند، خاطرنشان کرد: ماه محرم فرصت مغتنمی برای تبیین اهداف قیام حسینی و تأکید بر ظلم ستیزی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید براین که مبلغان دینی باید در ماه محرم از معرفت ناب توحیدی سخن بگویند، تصریح کرد: همچنین باید از مداحی‌های منحرف و اشعار نادرست، غلو، مبالغه و شرک آمیز پرهیز شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هیأت های عزاداری باید به کرسی‌های تعلیم و تربیت و نشر معارف اهل بیت(ع) تبدیل شوند، خاطرنشان کرد: عزاداری ماه محرم امسال باید به گونه ای برنامه ریزی شود که در شأن اهل بیت(ع) بویژه سید و سالار شهیدان باشد.

وی با تأکید براین که هیأت های مذهبی ما باید در مسیر انقلاب و آرمان های ولایت حرکت کنند، بیان داشت: انقلاب حق اهل بیت(ع) و حکمرانی را به مسیر ولایت و امامت برگردانده و عَلَم حکومت علوی را برافراشته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان اینکه در هیأت های مذهبی باید از سیاست، انقلاب، امام، سردار سلیمانی، شهدا و ولایت سخن بگوییم، تصریح کرد: باید تلاش کنیم هیأت بیگانه از انقلاب نداشته باشیم که تفکر شیعه انگلیسی و گمراه داشته باشد.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه یکی از برنامه های دشمنان انحراف در عزاداری های حسینی است، بیان داشت: هیأت های مذهبی ما باید ترویج کننده ارزش ها و آرمان های انقلابی باشند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات