۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۱۵۲۹۴
با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران؛

جشن پیوند آسمانی طلاب حوزه علمیه خواهران مازندران برگزار شد

جشن پیوند آسمانی طلاب حوزه علمیه خواهران مازندران برگزار شد
مازندران - جشن پیوند آسمانی ۶۰ نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران مازندران با حضور نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، جشن پیوند آسمانی 60 نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجواد قائمی، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در این مراسم، ازدواج و تشکیل خانواده را یکی از سنت‌های کهن انسانی عنوان کرد که مورد تأکید همه ادیان الهی در طول تاریخ بوده و جایگاه خاصی را در آموزه‌های اسلامی به خود اختصاص داده‌ است.

وی با اشاره به مسأله ازدواج و تشکیل خانواده به دلیل اهمیت و حساسیت‌های پیرامون آن، به‌ شدت در نظام خانواده، خاطرنشان کرد: به همین دلیل بر تسهیل ‌سازی امر ازدواج از سوی خانواده ها و دو فردی که خواهان ازدواج هستند شده تأکید شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران ادامه داد: حوزه علمیه خواهران نیز به منظور تبلیغ و ترویج فرهنگ ازدواج بهنگام و آسان برای جوانان، اقدام به برگزاری جشن پیوند آسمانی در آستانه روز خانواده و گرامی‌ داشت واقعه بزرگ مباهله کرده است.

حجت الاسلام قائمی با اشاره به اهمیت مسأله ازدواج و تشکیل خانواده گفت: هرمقدار خانواده‌ها و جامعه نسبت به این امر سرمایه‌گذاری کنند، به طور قطع نیازمند هزینه‌های کمتر اقتصادی و اجتماعی در حوزه‌ مبارزه با معضلات اجتماعی همچون طلاق، پیری جمعیت و تغییرات الگوی جمعیتی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه یک زوج در ابتدای زندگی دو من هستند که قرار است به ما تبدیل بشوند، تصریح کرد: این زوج تا زمانی که بر اساس من وجود خود زندگی کنند، هدف والایی که در مسأله تحکیم خانواده وجود دارد شکل نخواهد گرفت./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات