۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۷۱۵۶۰۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

معنویت، نقطه قوت ملت ایران در برابر دشمن است

معنویت، نقطه قوت ملت ایران در برابر دشمن است
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی نقطه قوت ملت ایران در برابر دشمن را معنویت و نماز و دعا و توسل دانست و گفت: آنچه شهدا را به چنین مقاماتی رسایند معنویت آن‌ها بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی دوشنبه شب در یادواره شهدای روستای ون از توابع شهرستان کاشان، گفت: امامزادگان مرکز نور و فضیلت هستند.

وی با اشاره به اینکه برای گرفتن حاجات خود باید از امامزادگان و شهدا و امیرمومنان(ع) کمک خواست، افزود: در فضیلت امیرمومنان(ع) همین بس که درب بهشت کوبه‌ای دارد که هر زمانی که کوبه روی صفحه طلا می‌خورد طنینی دارد که یا علی می‌گوید.

وی افزود: شیعیان امیرمومنان(ع) در قیامت برمنبر‌هایی از نور گرد پیامبر تجمع می‌کنند و همجوار پیامبر اکرم(ص) هستند و این هدیه‌ای است که خداوند برای پیروان امیرمومنان(ع) قرارداده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با تأکید براینکه نسل نوجوان و جوان باید قدردان شهدا باشند، گفت: در معنویت شهدا همین بس که شهدا در یادواره شهدا حاضر هستند و از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: آنچه شهید چمران، حاج قاسم سلیمانی و شهید تهرانی مقدم را به چنین مقاماتی رسانید معنویت آن‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه شهدا خدا باور بودند و دعای کمیل و ندبه و توسل و زیارت عاشورای آن‌ها هیچگاه ترک نمی‌شد یادآور شد: سید حسن نصرالله نگفت ایرانی‌ها برای لبنان پهباد و سلاح آوردند، بلکه گفت ایرانی‌ها برای ما خداباوری را با خودشان به لبنان آوردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اینکه امروز دشمن با انواع و اقسام نیرنگ‌ها و طرح‌ها و برنامه‌ها معنویت نسل جوان را هدف قرار داده است، گفت: دشمن به دنبال این است که جوانان و نسل جوان ایران را از معنویت تهی کنند.

وی بر تقویت خدا باوری نسل جوان تأکید کرد و افزود: نقطه قوت ملت ایران در برابر دشمن معنویت و نماز و دعا و توسل به ائمه اطهار (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی فضای مجازی را میدان توطئه دشمن دانست و گفت: فضای مجازی این قدرت را دارد تا فرزند شهید از مرام پدر جدا کند، اما نمی‌دانند شهدا زنده هستند و ما در مشکلات به شهدا توسل می‌کنیم و آن‌ها گره گشای مشکلات هستند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات