۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۱۵۸۷۸
نصرالله در اولین شب محرم:

مقاومت اسلامی همه پیروزی و دستاوردهایش را از عاشورا دارد

مقاومت اسلامی همه پیروزی و دستاوردهایش را از عاشورا دارد
سید حسن نصرالله در مراسم عزاداری اولین شب محرم گفت: زمانی که از مقاومت اسلامی در لبنان سخن می‌گوییم همه این‌ها را از عاشورای امام حسین علیه السلام داریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله دیشب (جمعه شب) در مجلس عاشورایی به مناسبت اولین شب محرم در ضاحبه جنوبی گفت، تفکیک میان مقاومت اسلامی و کربلا، عاشورا، امام حسین علیه السلام، حضرت زینب علی‌ها السلام و همرهان آن‌ها در کربلا ممکن نیست.

وی افزود: زمانی که از مقاومت اسلامی در لبنان در طول چهل سال کار، جهاد، صبر، فداکاری، ثبات، پیروزی و دستاورد سخن می‌گوییم همه این‌ها را از عاشورای امام حسین علیه السلام داریم.

دبیرکل حزب‌الله ادامه داد:احیای عاشورای و زندگی کردن با آن مسیر ما را ادامه داده است... در چهل سال گذشته یعنی از سال ۱۹۸۲ (سال تاسیس حزب الله) شاهد تحول کیفی و کمی بزرگی در احیای این مناسبت بوده‌ایم و از خدا می‌خواهم که به همه در تمام مناطق توفیق احیای این مناسبت به شکل بهتر و مفیدتر را در راه رضای خدا بدهد.

وی در پایان گفت، طبق معمول در شب‌های عزاداری محرم از تمرکز بر روی مسائل سیاسی پرهیز می‌کند و صحبت از این موضوعات را برای روز دهم محرم می‌گذارد./۹۸۸

ارسال نظرات