۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۷۱۵۹۱۸

نتایج چهل و پنحمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کاشان + اسامی

نتایج چهل و پنحمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کاشان + اسامی
اصفهان –رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان نتایج راه یافتگان به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مسلم محمود زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: چهل و پنحمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت منطقه‌ای برای شهر‌های کاشان و آران و بیدگل و نطنز و بادرود در آستان مقدس امامزاده سلطان امیراحمد شهرستان کاشان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات حدود ۳۵۰ نفر از از شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود ثبت نام کردند و نفرات برتر در هر رشته برای شرکت در مرحله استانی مسابقات استان اصفهان انتخاب شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: این مسابقات به میزبانی شهرستان کاشان در استان مقدس امامزاده سلطان میراحمد(ع) این شهرستان برگزار شد.

محمود زاده یادآور شد: داوری مسابقات خواهران و برادران توسط پنج نفر از داوران دارای مدرک تخصصی داوری که در دوره‌های ارتقاء و ساماندهی داوران سازمان اوقاف شرکت کرده بودند انجام انجام شد.

به گفته وی نفرات برتر در هر رشته از بین چهار شهرستان که حدنصاب امتیاز را برابر دستورالعمل‌های سازمان اوقاف داشتند به مرحله استانی راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه در حاشیه برگزاری این مسابقات کارگاه آموزشی فنون تلاوت با حضوراستاد لطفی نیا برگزارشد، گفت: در این کارگاه اساتید و جامعه قرآنی از تجربیات ارزنده این داور و قاری بین المللی و استاد قرآن بهره‌مند شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان در ادامه با اشاره به نفرات برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم شهرستان‌های کاشان، آران وبیدگل، نطنز و بادرود، گفت: در رشته حفظ کل، زینب تونئی از کاشان مقام نخست را کسب کرد و الهه صاف اللهی و حمیده کوزه گر هر دو  از آران و بیدگل به تریب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه زینب امیری پور، رقیه مومنی و زهرا واحدی از سه نفر از کاشان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن را کسب کردند، افزود: فاطمه صادق مفرد، زهرا اکبر زاده و حمیده فتاح از کاشان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ ۱۰جزء را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی در رشته حفظ ۵ جزء این مسابقات نیز سمیه ستاره از کاشان و فرزانه معظمی از آران و بیدگل رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.

محمود زاده یادآور شد: در رشته قرائت تحقیق نیز لیلا الهی فرد از شهرستان کاشان و زهرا دشتی از شهرستان آران و بیدگل به ترتیب رتبه‌های اول و دوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات