۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۱۵۹۶۴
در پیامی مشترک صورت گرفت؛

تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه به مناسبت شهادت مامور انتظامی این استان

تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه به مناسبت شهادت مامور انتظامی این استان
کرمانشاه ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه و بهمن امیری مقدم استاندار با صدور پیامی مشترک شهادت شهید مهدی دامن باغ از ماموران نیروی انتظامی استان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه و بهمن امیری مقدم استاندار این استان با صدور پیامی مشترک شهادت شهید سرافراز سروان «مهدی دامن باغ» از ماموران جان برکف نیروی انتظامی استان را تسلیت گفتند.

در این پیام مشترک آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ،

جان فشانی و ایثار انسان‌های فداکار و جان برکفی که همواره در جهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تامین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از زیباترین و شیرین‌ترین موهبت الهی یعنی جان خود می‌گذرند در تاریخ این سرزمین همچون تصویری روشن در دیدگان این ملت نقش بسته است.

شهادت مامور جان برکف، شجاع و مظلوم انتظامی استان کرمانشاه در دفاع از حریم  امنیت جامعه، سبب اندوه دل‌ها و جان‌های همه مردم ایران خصوصا شهروندان و همشهریان کرمانشاهی گردید، مدافعان امنیت در فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه مانند همیشه برای برقراری نظم، آرامش و امنیت شهر و جامعه خود سینه سپر کردند تا اشرار، اراذل و مخلان نظم و امنیت عمومی نتوانند خدشه ای بر آن وارد کنند.

اینجانبان شهادت سروان مهدی دامن باغ را به محضر فرمانده کل قوا، خانواده ایشان، مردم عزیز ایران اسلامی و استان کرمانشاه و همکاران وی در مجموعه انتظامی کرمانشاه را تبریک و تسلیت گفته و علو درجات را برای این شهید والامقام از خداوند متعال مسئلت می کنیم. همچنین از دستگاه قضایی میخواهیم که با عاملان این جنایت با اشد مجازات برخورد نمایید تا از این پس شاهد تکرار چنین وقایع تلخی نباشیم./1400/

ارسال نظرات