۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۷۱۵۹۹۸
متولی شرعی حرم امام حسین(ع):

امام حسین (ع) ما را به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دعوت می‌کنند

امام حسین (ع) ما را به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دعوت می‌کنند
حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبد المهدی کربلایی گفت: بار دیگر ایام عزاداری، غم و مصیبت رسیده و قلب ها و جان های دردمند و غمگین برای احیای عزای ماه محرم آماده می شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبد المهدی کربلایی متولی شرعی حرم امام حسین (علیه السلام) و نماینده آیت الله سیستانی گفت: بار دیگر ایام عزاداری، غم و مصیبت رسیده و قلب ها و جان های دردمند و غمگین برای احیای عزای ماه محرم آماده می شوند.

وی اشاره کرد: امام حسین (ع) از ما می خواهند که به مسئولیت خود در حفظ نهضت مبارک حسینی عمل کرده و شب و روز برای اصلاح خود، اهالی، خانواده و امتمان تلاش کنیم، حقوق دیگران را حفظ کرده و حافظ اموال عمومی و خصوصی باشیم.

نماینده آیت الله سیستانی با بیان اینکه امام حسین (ع) از ما می خواهند که از کشتار، دشمنی و تفرقه برای امور بی ارزش دنیوی دوری کنیم، افزود: احیای حقیقی عاشورا، این است که از نسبت دادن تهمت های باطل به یکدیگر، فحش و درگیری برای منفعت های دنیایی دوری کنیم.

امام حسین (ع) از ما می خواهد با تهاجم فرهنگی دشمن، مقابله کنیم

حجت الاسلام و المسلمین کربلایی ادامه داد: امام حسین (ع) ما را به احیای یکی از بزرگترین فریضه های اسلامی، همان احیای امر به معروف و نهی از منکر در خیابان ها، بازار، مدارس، دانشگاه ها، خانه ها، در میان خانواده ها و خودمان دعوت می کنند.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) از ما می خواهند که بازار ها و معاملاتمان را از حرام، ربا، فریب و قسم دروغ پاک سازیم و با تهاجم فرهنگی که دشمن از طریق آن به دنبال تغییر هویت، گرایش و رسالت ماست، مقابله کرده و ایستادگی کنیم./۹۸۸

ارسال نظرات