۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۷۱۶۰۸۴
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

اعزام ۹۰۰ مبلغ به مناطق مختلف کرمانشاه در ایام محرم

اعزام ۹۰۰ مبلغ به مناطق مختلف کرمانشاه در ایام محرم
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه اهداف قیام امام حسین (ع) در هیات‌ها تبیین می‌شود، گفت: امسال ۹۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در گفت‌‍وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شناسایی، سامان دهی، آموزش مبلغین و هماهنگی برای اعزام مبلغین را در مناسبت‌های ملی، مذهبی به مناطق مختلف را بر عهده دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: این مبلغان در ماه محرم در هیات‌های مختلف در مساجد و امامزادگان در زمینه موضوعات مختلفی از جمله خانواده، پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری به ویژه مباحث مربوط به فرزند آوری، جهاد تبیین و تبلیغ دین به عنوان سلاح مبارزه برای مقابله با استکبار و هجمه‌های جنگ نرم دشمن، روشن سازی برخی مباحث مهم روز دنیا و گسترش معارف اسلامی اطلاع رسانی می کنند.

وی گفت: امسال در ماه محرم و صفر در تعداد 900 نقطه استان کرمانشاه از جمله روستاها، دهستان‌ها، مناطق محروم، مراکز علمی و دینی و زندان‌ها، مبلغان حضور دارند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به حضور و اعزام 900 مبلغ در ماه محرم، خاطرنشان کرد: حدود 40 درصد از این مبلغان اعزامی هستند و مابقی از استان کرمانشاه هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیش از هزار و 300 هیات مذهبی در استان آیین عزاداری سرور و سالار شهیدان را برپا خواهند کرد، خاطر نشان کرد: هیات‌های مذهبی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برنامه‌های خود را اجرا خواهند کرد.

حجت الاسلام احمدی یادآوری کرد: امروز یکی از شگردهای دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و دین از بین بردن بنیان خانواده است و لذا برای مقابله با آن باید به معرفی الگوهای مناسب در این باره بپردازیم و عاشورا آینه تمام نمای الگوی خانواده است که در آن کوچک و بزرگ و زن و مردم به ایفای کامل نقش خود پرداخته اند، لذا هدایت هیات‌ها به سمت اهداف قیام امام حسین(ع) از سوی سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌گیرد./1400/

ارسال نظرات