۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۱۶۱۱۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

نبود وجدان کاری و عمل نکردن به وظایف، مردم را به انقلاب بدبین می‌کند

نبود وجدان کاری و عمل نکردن به وظایف، مردم را به انقلاب بدبین می‌کند
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی مردم را ولی نعمت انقلاب اسلامی دانست و گفت: ضعف وجدان کاری و عمل نکردن درست به وظایف درادارات، مردم را به انقلاب اسلامی بدبین می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در مراسم زیارت عاشورا شهرداری منطقه ۵ کاشان، با بیان اینکه قرائت زیارت عاشورا ابتدای صبح به معنی پیمان با امام زمان(عج) است، گفت: کسب رضایت حضرت(عج) در گرو عملکرد صحیح است.

وی اولویت سنجی را از آموزه‌های قیام حسینی دانست و افزود: بر اثر همین اولویت سنجی بود که امام معصوم حج را رها کرد و راهی کربلا شد در حالی که مردم آن زمان در همراهی امام تا کربلا امام را تنها گذاشتند و گناهکار تاریخ شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با اشاره به اینکه امروز شهرداری در خط مقدم خدمت رسانی به مردم است، گفت: اگر پرسنل این نهاد شهری به وظایف خود درست عمل کنند مردم به انقلاب خوشبین و خشنود می‌شوند.

وی مردم را ولی نعمت انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: ضعف وجدان کاری و عمل نکردن درست به وظایف در ادارات مردم را به انقلاب اسلامی بدبین می‌کند.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان سهل انگاری برخی مدیران را سبب بدبین کردن مردم به نظام دانست و اظهار داشت: هر گونه سهل انگاری در انجام وظایف هریک از مسؤولان گناهی بزرگ است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات