۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۷۱۶۰۳۴
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم ترسیم چشم انداز برای فعالیت های فنی و حرفه ای

لزوم ترسیم چشم انداز برای فعالیت های فنی و حرفه ای
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مجموعه فنی و حرفه‌ای برای فعالیت خود چشم انداز ترسیم کند، بررسانه‌ای شدن فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در دیدار مدیر و کارکنان مرکز فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان، گفت: برخی مجموعه‌های متمرکز در یک مرکز از یکدیگر هیچ اطلاعاتی ندارند.

وی بر معرفی و رسانه‌ای شدن فعالیت‌های فنی حرفه‌ای و آشنایی افکار عمومی از خدمات این مجموعه تأکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی فعالیت‌های مجموعه فنی حرفه ای، نقش مهمی در شناساندن و معرفی فنی حرفه‌ای به مردم خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی معرفی فعالیت‌های یک مجموعه علمی مفید در جامعه برای استفاده از ظرفیت بزرگ آن را مهم قلمداد کرد و گفت: شناخت و آگاهی از ظرفیت‌های مجموعه‌های علمی می‌تواند در ارتقاء مهارت‌های فنی نقش مهمی داشته باشد.

وی همچنین بر ارتباط و همکاری فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های دانش بنیان تأکید کرد و ادامه داد: هم افزایی مجموعه فنی حرفه‌ای با شرکت‌های دانش بنیان و استفاده حداکثری از توانمندی‌های یکدیگر دستاورد‌های بزرگی را به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین استفاده از ظرفیت‌های نمازجمعه و نزدیک به ۴۰۰ مساجد در سطح شهرستان را یکی دیگر از راهکار‌های معرفی فنی حرفه‌ای به جامعه اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه فنی حرفه‌ای برای فعالیت خود چشم انداز ترسیم کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم نیازسنجی شهرستان، منطقه و کشور تأکید کرد و افزود: مجموعه فنی حرفه‌ای با نیازسنجی می‌تواند براساس نیاز روز و آینده جامعه مهارت اندوزی و آموزش داشته باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات