۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۱۶۱۱۴
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان:

امر به معروف و نهی از منکر مردمی سازی شود

امر به معروف و نهی از منکر مردمی سازی شود
خوزستان - دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: بایستی با مردمی سازی این فریضه افراد را نسبت به ترویج معروف‌ها و نهی از منکر دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بهمن شهریاری، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار کرد: امام حسین(ع) جان خود، فرزندان و اصحابشان را در مسیر اجرای این فریضه گذاشتند، بنابراین بایستی با مردمی سازی امر به معروف و نهی از منکر افراد را نسبت به ترویج معروف‌ها و نهی از منکر دعوت کرد.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم تا امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ترویج کنیم، عنوان داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی رسالتی همگانی است از این رو همه وظیفه داریم به سهم و توان خود این فریضه را در جامعه ترویج کنیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان کم کاری، بی توجهی مسئولان به مطالبات مردمی، آسیب‌های اجتماعی، پاسخگو نبودن دستگاه‌های اجرایی و اداری را از مصادیق منکرات دانست و بیان داشت: برخی دایره امر به معروف و نهی از منکر را محدود به حجاب و پوشش می‌کنند در حالی که محدوده این فریضه بسیار گسترده است.

شهریاری گفت: مردم مطالبات خود را به صورت منطقی از مسؤولان درخواست کنند و مسؤولان نیز باید با احساس مسؤولیت در صدد اجرای این مطالبات برآیند.  

وی در پایان با بیان اینکه خدمت کردن به مردم و رسیدگی به مشکلات آن‌ها از مصادیق عینی امر به معروف است، ابراز داشت: مردم نیز مطالبه گری کنند و موارد ضعف، کم کاری و فساد را مطرح کنند و  در این زمینه کوتاه نیایند. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات