۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۷۱۵۸۶۴
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد:

هیچکس در جامعه اسلامی نباید مسؤولیت را از خود سلب کند

هیچکس در جامعه اسلامی نباید مسؤولیت را از خود سلب کند
خوزستان - نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه هیچکس در جامعه اسلامی نباید مسؤولیت را از خود سلب کند، گفت: فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه محقق شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده، ولی فقیه در خوزستان امروز در جمع مؤمنان با اشاره به وضعیت بارندگی‌ها و وقوع سیل در کشور اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که از جهت خشکسالی در کشور ایجاد می‌شود، آسیب‌های سیل در مقابل خشکسالی اندک است در حقیقت این بارندگی‌ها به عنوان فرصتی ارزنده در تابستان به شمار می‎رود که باید از آن بهره ببریم.  

امام جمعه اهواز با اشاره به هشدار‌هایی اخیر پیرامون بارندگی در خوزستان بیان داشت: مسئولان استان باید خود را برای این شرایط آماده و اگر سیلابی از بالادست وارد سد‌ها می‌شود آن را مدیریت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه هیچکس در جامعه اسلامی نباید مسؤولیت را از خود سلب کند، عنوان داشت: فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه محقق شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نشست اخیر امامان جمعه گفت: مسئله جداشدن از قیود دینی، اخلاقی، سکولاریسم و زن بیش از ۲۰۰ سال است که توسط غرب مطرح شده که توسط غرب مطرح شده است؛  دلیل اینکه غرب مساله حجاب و حجاب برتر را اینگونه مورد تاخت و تاز قرار می‌دهد این است که زن باشرف ایرانی در ۴۳ سال گذشته با همین چادر خود توانسته در میدان‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... موفقیت‌های بسیاری را کسب کند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان در پایان ابراز داشت: زن باشرف ایرانی، با استعداد خود مهمترین ضربه‌ها را به ادعا‌های افراد منحرف و دروغ‌های تمدن غرب وارد کرده و همین مساله علت ناراحتی آن‌ها از زن ایرانی است؛ البته این یک مورد است و آن‌ها هر چه در جامعه دینی به عنوان منکر است را ترویج می‌کنند. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات