۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۷۱۶۱۴۳
نماینده ولی فقیه در کاشان بیان کرد؛

عزم دشمن برای منحرف ساختن جوانان کشور

عزم دشمن برای منحرف ساختن جوانان کشور
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان اینکه امروز دشمن برای انحراف جوانان ایران هزینه می‌کند، گفت: توزیع رایگان مشروبات الکلی در داخل کشور با هدف نابودی جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه شب در مراسم عزاداری شهر مشکات، گفت: امام حسین(ع) می‌فرماید، جامعه اسلامی به اندازه‌ای پست و منحط شد که معاویه روی منبر پیامبر می نشیند.

وی افزود: امام حسین در یک سخنرانی عامل مالی را بیان کرده است که شما مسلمانان حاضر نشدید از پول خود برای اسلام واقعی هزینه کنید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه پیامبراکرم(ص) حکم اعدام معاویه را پیامبر صادر کرد، افزود: پیامبراکرم (ص) در یک حدیثی فرمود، اگر معاویه را روی منبر من در مدینه دیدید او را زنده نگذارید.

وی ادامه داد: اگر در صدر اسلام برای اسلام هزینه نکردند و معاویه روی منبر نشست، اما ملت ایران برای نظام اسلامی هر آنچه درتوان داشتند هزینه کردند و در دفاع مقدس هر کس هر آنچه را داشت در طبق اخلاص گذاشت و به میدان آورد تا به جبهه‌ها ارسال شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه امروز دشمن برای انحراف جوانان ایران هزینه می‌کند، یادآور شد: دشمن مشروبات الکلی را در خارج از کشور تولید و به داخل ایران  قاچاق می کند تا رایگان در اختیار جوانان ایران قرار دهد، تا کنون چندین محموله بزرگ مشروبات الکلی در کشور کشف شده است.

به گفته وی هزینه تولید مشروبات الکلی و ارسال آن به داخل کشور و توزیع رایگان آن با هدف نابودی نسل جوان کشور و فرزندان ما است، اما ما حاضر نیستیم در ایران برای حفظ جوانان خود و دین ریالی هزینه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه افراد متمکنی که توان مالی دارند و می‌توانند برای جوانان و حفظ دین و اسلام هزینه کنند بی تفاوت هستند و هزینه نمی‌کنند، گفت: یکی از متمکنین که سرمایه اش ۷۰۰ میلیارد تومان است حتی از پرداخت وجوهات شرعی خوداری می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه دست امام مسلمین برای اداره اجتماع باید از طریق وجوهات شرعی باز باشد، یادآور شد: اگر دست امیرمومنان (ع) باز بود مزرعه فدک تصاحب نمی‌شد و در ادامه نیز مزرعه فدک فقط توسط دو نفر امیرمومنان (ع) و پیامبراکرم (ص) فتح شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات