۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۷۱۶۱۸۷

اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند
نهادها و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت 12 مرداد فرا رسیدن سالروز تاسیس این شورا با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، کارکنان و دستگاه ها و نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح روز چهارشنبه 12 مرداد به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور در حرم مطهر و منور حضرت امام خمینی(ره) و نثار گل، بار دیگر با آرمان‌های آن امام راحل تجدید بیعت کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، با اهدای گل، قرائت فاتحه و زیارتنامه و ادای احترام به مقام شامخ و رفیع معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، با آرمان‌های والای امامین انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین همتی معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: از تمامی یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در امر برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی، انقلاب و مذهبی تقدیر و تشکر ویژه دارم و بحق مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میراث ماندگار امام راحل است که توانسته با حمایت های اعضای تاثیر گذار خود و حضور پرشور مردم در مراسم ها گام‌های موثری را در امر برگزاری مراسم بردارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما ثمره یافته تفکر عاشورایی و حضور پرشور مردم  بود و تحقق عدالت اجتماعی خواسته بحق مردم ایران  بود. امام خمینی (ره) با نیت دفع منکر و ترویج فرهنگ عاشورا دفع باطل و تحقق عدالت ، قیام کرد تا مسیر اباعبدالله که از عاشورا شروع شد را ادامه دهد و این انقلاب چون برگرفته از این فرهنگ عظیم است در کل دنیا تسری پیدا کرده است.

وی افزود: دستاوردهای نظام اسلامی به هیچ وجه قابل قیاس با زمان طاغوت نیست و امروزه ابرقدرت‎ها  به قدرت و توان ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف اذعان دارند و این جریان امتداد جریان عاشورا است.

حجت الاسلام والمسلمین همتی ادامه داد: جمهوری اسلامی  در جهت اقامه حق حرکت کرده و در نظام اسلامی با اقتدا به حرکت عاشورایی امام حسین(ع) و با زعامت امامین انقلاب دنباله رو آن حرکت بزرگ و الهی هستیم.

 

 معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فراگیری جمهوری اسلامی را برگرفته از قدرت لایزال الهی دانست و گفت: اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سربازان ولایت و جهاد تبیین هستند و ظرفیت‎های تبلیغی در کشور فراوان است و اگر این ظرفیت‎ها تجمیع و ساماندهی و همراه با تفکر جهادی و عاشورایی باشد می تواند در استمرار حرکت کربلایی اباعبدالله الحسین و آرمان های نظام اسلامی قدم بردارد.

وی افزود: ترسیم و تبیین جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خود یک ضرورت است و هنوز آن جایگاهی که در خور و شأن این نهاد مقدس است صورت نگرفته است  و به همین دلیل سند تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آماده شده است و کلیات برنامه ها و رویکردهای جدید آن براساس رسیدن به جایگاه قرارگاهی شدن این شورا که محور تبیین و تبلیغ می باشد، ترسیم شده است.

ارسال نظرات