۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۱۶۲۱۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن با جنگ شناختی به دنبال تغییر تفکر ملت ایران است

دشمن با جنگ شناختی به دنبال تغییر تفکر ملت ایران است
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران با جنگ شناختی به دنبال تغییر تفکر ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان که در کانون جوانه‌های این شهرستان برگزار شد، گفت: در عصر حاضر با تشکیل حکومت دینی در ایران بالاترین امر به معروف و نهی از منکر توسط امام راحل انجام شد.

وی با اشاره به اینکه زلزله تشکیل حکومت دینی در ایران نه تنها خاورمیانه و منطقه غرب آسیا بلکه همه جهان را به لرزه درآورد، افزود: امروز شیاطین انس و جن در مقابل جمهوری اسلامی ایران و حکومت دینی ایران ایستاده و با آن مقابله می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با اشاره به جنگ‌های نیابتی، نظامی و اقتصادی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب جنگ ترکیبی از سوی دشمن اظهار داشت: ملت قهرمان ایران با تمام توان خود در مقابل دشمن ایستاده است.

به گفته وی امروز دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران با جنگ شناختی به دنبال تغییر تفکر ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمن حسینی به اشاره به چاره اندیشی و تدبیر رهبر معظم انقلاب برای چالش‌های پیش روی نظام، گفت: معظم له جهاد تبیین را راهکار مقابله با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی دشمن اعلام کرد.

وی افزود: چنانچه نیرو‌های انقلابی در جهاد تبیین موفق باشند همه نقشه‌های دشمن در جنگ ترکیبی و جنگ شناختی نقش بر آب شده و با شکست روبرو خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی دانست و از همه خواست در صورت مشاهده با هرگونه منکری با معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان تماس و اطلاع رسانی کنند.

لازم به ذکر است در مراسم از پوستر جایزه ادبی هنری سیده محترم بانو قاضیان فینی نخستین جایزه با موضوع «حجاب و عفاف بانوی ایرانی در حمایت تکریم بنیان خانواده» با هدف ایجاد تولیدات فاخر در عرصه‌های هنری در قالب‌های مخلف هنری از جمله نقاشی، سرود، گرافیک، شعر، رمان، داستان نویسی، رونمایی شد، جایزه ادبی هنری سیده محترم بانو قاضیان فینی قرار است در آینده به صورت استانی و ملی برگزارشود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات