۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۷۱۶۳۲۵

تقدیر نماینده ولی فقیه در کاشان از فعالیت های گروه تبلیغی موعود

تقدیر نماینده ولی فقیه در کاشان از فعالیت های گروه تبلیغی موعود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به حدود ۷ سال فعالیت گروه تبلیغی موعود از سال ۹۴ تا کنون، گفت: گروه تبلیغی موعد نباید گمنام بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در دیدار با مسؤول و مبلغین و طلاب جوان گروه موعود کاشان، گفت: فعالیت تبلیغی گروه تبلیغی موعد کاشان به مناسبت‌های مختلف ارزشمند و حائز اهمیت است.

وی با اشاره به حدود ۷ سال فعالیت گروه تبلیغی موعود از سال ۹۴ تا کنون، افزود: گروه تبلیغی موعود با این همه سابقه و فعالیت نباید در شهرستان کاشان گمنام باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی استفاده گروه تبلیغی موعود کاشان از ظرفیت حدود ۴۰۰ امام جماعت در شهرستان را برای معرفی این گروه حائز اهمیت دانست و افزود: در امر تهیه زیر ساخت‌ها و معرفی و تبلیغ شهرداری شهرستان کاشان می‌تواند پشتیبان گروه تبلیغی موعود کاشان باشد.

وی ارتقاء مهارت مبلغین و طلاب را در اختصاص خدمات از سوی مرکز خدمات حوزه حائز اهمیت دانست و افزود: برخی از طلاب متخصص از اختصاص چنین خدماتی از سوی مرکز خدمات حوزه بی اطلاع هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان بیانیه گام دوم انقلاب را یکی از محور‌های فعالیت طلاب مبلغ در گروه تبلیغی موعد کاشان اعلام کرد و گفت: همه ما نسبت به ظهور وظیفه داریم و رهبر معظم انقلاب نیز وظایف خود آماده سازی بستر‌های ظهور می‌داند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با نوشتن بیانیه گام دوم انقلاب بستر ظهور امام زمان(عج) را فراهم کرده است، اما منظور از بیانیه گام دوم انقلاب که بستر سازی برای ظهوراست جدی گرفته نشده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات