۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۷۱۶۴۴۶
استاد حوزه و دانشگاه:

برائت از آمریکا، انگلیس و صهیونیسم به منزله تداوم خط امام حسین است

برائت از آمریکا، انگلیس و صهیونیسم به منزله تداوم خط امام حسین است
خوزستان_حجت الاسلام حاجتی گفت: پوشیدن رخت مشکی، زنجیززنی و اشک ریختن نشانه ادامه راه حسین(ع) نیست؛ امروز در این عصر هرکس از آمریکا، انگلیس و صهیونیسم برائت جست در خط امام حسین(ع) قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی، استاد حوزه و دانشگاه در جمع مؤمنان با بیان اینکه پوشیدن رخت مشکی، زنجیززنی و اشک ریختن نشانه ادامه راه حسین(ع) نیست، اظهار کرد: در شرایط فعلی صهیونیست‌ها، آمریکا و غرب دشمنان اسلام هستند؛ بنابراین باید با برائت‌جویی از این‌ها راه امام حسین(ع) را پیش بگیریم؛ اگر سینه زنی کردیم و اشک ریختیم، اما خط برائت از دشمن در جامعه ضعیف بود؛ حسینی نیستیم و راه امام را دنبال نکرده ایم.

حجت الاسلام حاجتی بهترین راه بیعت با امام حسین(ع) و همدردی با کاروان اسرای کربلا را ماندن در خط برائت از دشمنانشان دانست و تصریح کرد: ما شیعه حسینی هستیم؛ امام حسین(ع) به همراه خانواده در برابر آماج گلوله‌های دشمن ایستادند تا هدف او برای آیندگان باقی بماند.

وی در پایان گفت: امروز در این عصر هرکس از آمریکا، انگلیس و صهیونیسم برائت جست، همانگونه که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به ما آموختند در خط امام حسین (ع) قرار دارد. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات