۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۷۱۴۳۲۷
امام جمعه موقت اهواز:

نیروهای مسلح برای حفظ عزت ملی دست به ابتکار عمل زده‌اند

نیروهای مسلح برای حفظ عزت ملی دست به ابتکار عمل زده‌اند
خوزستان‌_حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی با تاکید بر ضرورت حضور مسئولان در میان مردم گفت: نیروهای مسلح برای حفظ عزت ملی دست به ابتکار عمل زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز در مصلی مهدیه اهواز با بیان اینکه عزت ملت ایران نسبت به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر شده است؛ اظهار داشت: با وجود مشکلات گوناگونی که کشور با آن‌ها رو به رو شده اما عزت ملت ایران نسبت به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از جایگاه والا و ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تاکید بر ضرورت حضور مسئولان در میان مردم عنوان داشت: مسئولان منافع شخصی خود را فدای ملت کنند.

امام جمعه موقت اهواز به جایگاه نظامی و دفاعی کشور اشاره‌کرد و گفت: نیروهای مسلح برای حفظ عزت ملی دست به ابتکار عمل زده است و از منافع مردم دفاع می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی افزود: این اقتدار، ناشی از شجاعت نیروهای مسلح و اقتدار ملت ایران در حوزه‌های دفاعی است.

امام جمعه موقت اهواز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مناسک حج و همچنین اهمیت روز عرفه اشاره‌کرد و گفت: این ایام از ویژگی‌های سیاسی و اخلاقی مهمی برخوردار است که مهمترین آن ایستادگی در مقابل ظلم است.

وی بیان داشت: روز عرفه متعلق به امام حسین(ع) است و برابر با اصول و افکار اعتقادی این امام شهید، باید برای تعالی و بهبود جامعه تلاش کرد./٩۴۵۴/

ارسال نظرات