۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۷۱۶۵۰۳

پیام نماینده ولی فقیه در کاشان به مناسب روز خبرنگار

پیام نماینده ولی فقیه در کاشان به مناسب روز خبرنگار
اصفهان-حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: تلاقی عاشورای حسینی با روز خبرنگار تداعی کننده حماسه آفرینی بزرگ بانوی کربلا به عنوان پیام‌آور عاشورا و احیا کننده نهضت حسینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان سه شنبه شب با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار، گفت: حضرت زینب (س) بزرگ خبرنگار تاریخ نشان داد که می‌توان با بیان دقیق، درست و رسا علیرغم تبلیغات سنگین، کاری شگرف و نقشی ماندگار در عرصه اطلاع‌رسانی به وجود آورد.

متن کامل پیام نماینده ولی فقیه در کاشان به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است؛

«بسمه‌تعالی»

«کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»

امروز که نوای عاشورای حسینی و آزادی و آزادگی دین اسلام در اقصی نقاط جهان به گوش می‌رسد، مرهون خطبه‌ها و روشنگری‌های حضرت زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) است و تلاقی عاشورای حسینی با روز خبرنگار، تداعی گر حماسه آفرینی بزرگ بانوی کربلا به عنوان پیام آور عاشورا و احیا کننده نهضت حسینی است.

حضرت زینب (س) بزرگ خبرنگار تاریخ نشان داد که می‌توان با بیان دقیق، درست و رسا علیرغم تبلیغات سنگین، کاری شگرف و نقشی ماندگار در عرصه اطلاع رسانی به وجود آورد، به طوری که می‌توان گفت: اگر حضرت زینب (س) نبود، عاشورا و کربلایی نبود که این نشان دهنده نقش بی مانند اطلاع رسانی و خبرنگاری در روشنگری و ماندگاری یک واقعه است.

اینجانب وظیفه خود می‌دانم ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خداقوت به اهالی رسانه و تلاشگران عرصه آگاهی‌بخشی، اطلاع رسانی و جهاد تبیین به واسطه فرارسیدن روز مقام خبرنگار از همه اهالی قلم و صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی، خاصه خبرنگاران عزیز شهرستان کاشان قدردانی کرده و امیدوارم که به برکت این ایام، رسانه‌های ما نیز ذیل مفاهیم درخشانی همچون روشنگری، تبین گری و مطالبه گری صادقانه حرکتی مستدام و متعالی داشته باشند./۱۳۰۷/

سید سعید حسینی
نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان
۱۷ مرداد ۱۴۰۱

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات