۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۷۱۶۶۴۳

اعمال همزمان محدودیت حجم و زمان در بسته‌های اینترنت به دور از انصاف است

اعمال همزمان محدودیت حجم و زمان در بسته‌های اینترنت به دور از انصاف است
کاربران سامانه فارس من می گویند: اعمال همزمان محدودیت حجم و زمان در بسته‌های اینترنت به دور از انصاف است و لازم است که این رویه قدیمی در اپراتورهای تلفن همراه تغییر کند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواسته اند که بسته‌های اینترنتی بدون زمان به فروش برسد.

این پیشنهاد اخیرا زیاد مطرح می شود و پیش از این هم کاربران سامانه فارس من درخواست های مشابهی را در این باره در این سامانه ثبت کرده اند.

هر یک از سردبیران سوژه های مشابه این سوژه، استدلالی برای این پیشنهاد دارند.

سردبیر این سوژه درباره استدلال خود برای این مطالبه به خبرنگار فارس، توضیح داد: محدودیت همزمان حجم و زمان در بسته‌های اینترنتی به دور از انصاف است و لازم است که این رویه قدیمی در اپراتورهای تلفن همراه تغییر کند.

وی گفت: وقتی بسته اینترنتی خریداری می‌شود، کاربر پول بسته را کامل داده است و از نظر شرعی هم باید بتواند همه حجم بسته را مصرف کند.

وی گفت: اما در عمل اپراتورها برای بسته های اینترنت محدوده زمانی تعیین می کنند و گاهی امکان استفاده از همه بسته فراهم نمی شود.

سردبیر این سوژه یادآور شد: اپراتورها یا باید حجم بفروشند یا زمان و محدودیت همزمان حجم و زمان در بسته‌های اینترنتی به دور از انصاف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات