۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۷۱۶۶۵۴
مدیر حوزه علمیه لرستان:

رسانه بهترین ابزار در زمینه جهاد تبیین است

رسانه بهترین ابزار در زمینه جهاد تبیین است
حجت الاسلام عبداللهی به اهمیت جهادتبیین اشاره کرد و گفت: رسانه بهترین ابزار در بحث جهاد تبیین است که از این ظرفیت به خوبی باید استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در نشست با خبرنگاران و آیین تجلیل از اصحاب رسانه، با تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: حضرت زینب(س) پیام رسان عاشورا بود و پیام کربلا را به گوش جهانیان رساند و امروز الگوی خبرنگاران است.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: امروز اصحاب رسانه با الگوگیری از حضرت زینب(س) پیام دین و حوزه علمیه را به گوش مردم برسانند و در جامعه نشر دهند.

وی از زحمات شبانه روزی اصحاب رسانه و حضور به موقع در همه صحنه ها قدردانی کرد و گفت: رسانه ها همواره در دوران کرونا و فعالیت های جهادی طلا و روحانیت در کنار دیگر اقشار و برگزاری مواسات و همدلی ها نقش اول و چشمگیری داشتند.

حجت الاسلام عبداللهی به اهمیت جهاد تبیین و تأکید رهبر معظم انقلاب در این راستا اشاره کرد و بیان داشت: رسانه بهترین ابزار در بحث جهاد تبیین است.

وی عنوان کرد: با بهره مندی از ظرفیت رسانه ها می توان در زمینه تبیین معارف دینی در جامعه، بحث جهاد تبیین و ارتقای معنویت و اخلاق در جامعه نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها نقش آفرینی کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات