۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۷۱۷۴۳۰
امام جمعه ساری:

در هیچ سیاستی به آمریکایی ها اعتماد نخواهیم کرد

در هیچ سیاستی به آمریکایی ها اعتماد نخواهیم کرد
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه قدرت های غربی قابل اعتماد نیستند، گفت: با قاطعیت اعلام می کنیم که در هیچ سیاستی به آمریکایی ها اعتماد نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان از مسجد به عنوان یک خانه بالادستی یاد کرد و گفت: در مسائل فرهنگی، اعتقادی، دینی و رفتاری باید با فرهنگ مسجد منطبق باشیم.

وی با بیان اینکه مسجد از نظر مهندسی و معماری باید قلب شهر باشد، افزود: فرهنگ، معماری، مدیریت و عبادت مسجد باید الگوی همه خانواده ها باشد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به در پیش بودن هفته دولت اشاره کرد و با بیان اینکه روح مطهر شهیدان رجایی و باهنر از بعضی دولتمردان در این سه چهار دهه اخیر خرسند و راضی نیست، خاطرنشان کرد: این دولت ها به توصیه های ولایت، دغدغه های مردم و رهنمودهای رهبری و دلسوزان توجه نکردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه ما باید دولتمردانی از جنس رجایی و باهنر داشته باشیم، افزود: خوشبختانه دولتی که ما داریم دولت انقلابی و از جنس همان دولت رجایی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود به ماجرای کودتای آمریکایی 28 مرداد اشاره کرد و گفت: در 28 مرداد استکبار و استعمار یک دولت مردمی را سرنگون و یک دولت دست نشانده را روی کار آوردند و این نتیجه اعتماد مصدق به آمریکایی ها بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مهندسی معکوس، دولت دست نشانده، نوکر و مزدور امریکا و انگلیس را سرنگون و با همراهی مردم یک دولت انقلابی و مردمی را مستقر کرده است، بیان داشت: متأسفانه برخی مسؤولان نیز در گذشته تز آنها اعتماد به آمریکا، دعوت به کنار آمدن با آمریکا و پذیرش نظم جهانی سیاسی با محوریت آمریکا بودند.

امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند نباید به آمریکا اعتماد کرد و باید همواره به داخل تکیه شود، افزود: همه مشکلات و مصیبت های امروز به دلیل اعتماد به آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه قدرت های غربی قابل اعتماد نیستند، گفت: با قاطعیت اعلام می کنیم که در هیچ سیاستی به آمریکایی ها اعتماد نخواهیم کرد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات