۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۷۱۷۳۰۶
نماینده ولی فقیه در مازندران:

آزادگان سند گویای استقامت و پایداری در برابر دشمنان هستند

آزادگان سند گویای استقامت و پایداری در برابر دشمنان هستند
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آزادگان عزت و عظمت جمهوری اسلامی را در دوران اسارت حفظ کردند، گفت: آزادگان به منزله شهید زنده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان به عنوان شهید زنده یاد کرد و گفت: آزادگان سختی‌های اسارت و شکنجه را به تن خریدند و مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه آزادگان سند گویای استقامت و پایداری فرزندان ایران اسلامی در برابر دشمنان و متجاوزان کشورمان هستند، افزود: آزادگان با تحمل شکنجه ها، صبر و بردباری در برابر سختی های دوران اسارت در زندان های مخوف رژیم بعثی پیروزی فراموش ناشدنی را در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس خلق کردند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که مجاهدانه استقامت کردند و در برابر همه مشکلات و سختی ها ایستادند، خاطرنشانن کرد: آزادگان با تحمل سال ها زجر و شکنجه، تقوا و غیرت دینی و اسلامی خود را مضاعف کردند و به نماد ایستادگی و مقاومت در نظام اسلامی مبدل شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی از آزادگان به عنوان الگوی عملی استقامت و ایثار در نظام اسلامی یاد کرد و افزود: کشورما الگوی عملی آزادگی و ایثار و اسوه های صبر و استقامت در دفاع از حریم ولایت است و آزادگان نیز در این مسیر خوش درخشیدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آزادگان با خدا معامله کردند، بیان داشت: این درحالی که اسرای عراقی در ایران به دلیل محبت و انسانیت از خدمات فرهنگی برخوردار شدند و برخی از آنها داوطلبانه پس از دوران اسارت در کشور ماندگار شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جسم و جان انسان دارای ارزش است و انسان حق ندارد آن را در راه فساد و شیطان خرج کند، ادامه داد: باید جسم و جان باید برای خدا و رسیدگی به امور مردم و کارهای خیرخواهان صرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که اشتغال فرزندان و درمان را از جمله نیازهای آزادگان است، تصریح کرد: مسؤولان باید به این مطالبات به حق توجه ویژه داشته باشند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات