۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۷۱۷۶۹۹
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

پزشکان حامیان و نگهبانان سلامت جامعه هستند

پزشکان حامیان و نگهبانان سلامت جامعه هستند
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: جایگاه پزشکان در جامعه بسیار رفیع است زیرا این عزیزان حامیان و نگهبانان سلامت جامعه محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار اعضای هیات مدیره نظام پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: جایگاه پزشکان در جامعه بسیار رفیع است زیرا این عزیزان حامیان و نگهبانان سلامت جامعه محسوب می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: در زمان های سخت بیماری، فرد بیمار بعد از امید به رحمت و بخشش الهی چشم امید به دست پزشک دارد که این کم جایگاهی برای پزشکان نمی باشد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: از سوی دیگر پزشکان به نوعی امین مردم محسوب می شوند، افراد مشکلاتی دارند که نمی توانند آن را با نزدیک ترین فرد بیان کنند ولی به راحتی آن مورد را با پزشک در میان می گذارند که این ارزشمند است و نشان از جایگاه پزشک دارد.

آیت الله علما جایگاه پزشک را در هر جامعه ای والا عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از طبقات و گروه های مهم و تاثیرگذار در جامعه ما، پزشکان و حکما هستند که می توانند بخشی از مشکلات مردم را با علم و دانش خود حل کنند.

در این دیدار محمدباقر حیدری؛ رییس هیات مدیره نظام پزشکی کرمانشاه گزارشی از کارهای انجام شده در هیات نظام پزشکی این استان ارائه کرد.

ارسال نظرات