۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۷۱۷۷۳۶
منابع فلسطینی اعلام کردند؛

اعتصاب غذای هماهنگ اسیران فلسطینی

اعتصاب غذای هماهنگ اسیران فلسطینی
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی در واکنش به اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی اعتصاب غذای هماهنگ خود را شروع خواهند کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی در واکنش به اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی اعتصاب غذای نامحدود خود را با مشارکت همه گروه ها شروع خواهند کرد.

باشگاه فلسطین در بیانیه ای عنوان کرد: اسرای فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی، اقدامات خود را در همه زندان ها و بازداشتگاهها شروع کرده اند و از خوردن غذای ارائه شده توسط مدیریت زندان های امتناع می کنند و با تشدید اقدامات خود اعتصاب غذای نامحدود را شروع خواهند کرد.

باشگاه اسیر فلسطینی با تاکید بر اینکه آماده مقابله با هر نوع تعرض مدیریت زندان های رژیم صهیونیستی به اعتصاب کنندگان است، خواستار حمایت همه فلسطینیان از این فداکاری اسرا شد.

بر همین اساس، قدوره فارس رئیس باشگاه اسیر فلسطین گفت که مدیریت زندان های رژیم صهیونیستی آمادگی مقابله با اقدامات اسرا را ندارد.

وی افزود: اساسی ترین اقدام اسرای فلسطینی اعتصاب غذای نامحدود است که برای اولین بار با مشارکت همه گروه ها صورت می گیرد.

فارس ادامه داد: ۴۵۰۰ اسیر فلسطینی اقدامات اعتراضی خود را در مخالفت با اقدامات مسئولان زندان های رژیم صهیونیستی شروع کرده اند.

گفتنی است، این تصمیمات نیز در واکنش به عدم اجرای توافقات انجام شده با سازمان زندان های رژیم صهیونیستی در ماه مارس گذشته، اتخاذ شده است و تا زمان عمل رژیم صهیونیستی به وعده هایش ادامه خواهد یافت./۹۸۸/

ارسال نظرات