۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۷۱۷۷۳۷
حماس:

مأموریت محور مقاومت نابودی اسرائیل است

مأموریت محور مقاومت نابودی اسرائیل است
محمود الزهار عضو ارشد حماس ضمن قدردانی از حمایت‌های ایران از محور مقاومت، بر مأموریت این محور یعنی نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی حماس در برنامه «المحور» که از رادیو «الاقصی» پخش می‌شود از حمایت‌های ایران از محور مقاومت تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، وی در ادامه گفت، نبرد «وعد الاخره» (اسمی که حماس برای نبرد نهایی که منجر به آزادسازی فلسطین می‌شود انتخاب کرده است) نزدیک است و باید برای آن آماده شد.

الزهار ادامه داد، قدس فقط یک پایتخت اشغال شده نیست بلکه بخشی از عقیده اسلامی است؛ پیوند بین مسجدالحرام و مسجدالاقصی باید وابستگی اسلامی به قدس را تقویت کند.

وی تاکید کرد، مأموریت محور مقاومت نابودی رژیم اشغالگر و پایان موجودیت صهیونیستی در فلسطین به عنوان یک اشغالگر است.

الزهار در ادامه به پنجاه و سومین سالروز آتش زدن مسجدالاقصی به دست یک صهیونیست گریز زد و گفت، این سالروز بر ناتوانی کشورهای عربی در مداخله برای نجات مسجدالاقصی از توطئه‌های اشغالگر تأکید می‌کند. دشمن صهیونیستی، فلسطین را به فساد می‌کشد و در تلاش برای غارت میراث آن است.

وی افزود، مقاومت در کرانه باختری به نسخه‌ای از مقاومت تبدیل شده و صهیونیست‌ها را دچار سردرگمی کرده است؛ پیکرهای شهدا در کرانه باختری حکایت از حمایت ملی از مقاومت دارد.

الزهار ادامه داد، هر کسی که از رژیم اشغالگر صهیونیستی آسیب می‎بیند باید به محور مقاومت بپیوندند مانند سوریه که بخشی از آن توسط صهیونیست‌ها اشغال شده یا لبنان که بسیاری از مردم سنی، شیعه، مسیحی و دروزی آن به دست رژیم اشغالگر کشته شده اند؛ همه اینها باید به محور مقاومت بپیوندند.

وی در پایان روابط با مصر را واضح دانست، نقش این کشور در خصوص مسأله فلسطین را مهم ارزیابی کرد و بر گشایش روابط با کشورهای عربی و اسلامی و غیره به منظور آزادسازی فلسطین تاکید کرد./۹۸۸/

ارسال نظرات