۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۷۱۷۷۳۹
جهاد اسلامی:

موشک‌های ما ابهت رژیم صهیونیستی را در هم شکست

موشک‌های ما ابهت رژیم صهیونیستی را در هم شکست
احمد المدلل یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد موشک‌های «سرایا القدس» ابهت رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه تأکید کرد که مردم این کشور به مسیر خود ادامه می‌دهند تا کشور خود را از دست اشغالگران غاصب نجات دهند.

روزنامه الاستقلال فلسطین به نقل از المدلل گزارش داد، موشکهای «سرایا القدس» که شاخه نظامی جهاد اسلامی است، ابهت رژیم صهیونیستی را در هم شکست و پرچم جهاد هرگز سقوط نخواهد کرد.

وی ضمن درخواست برای توجه به پروژه ملی از رهگذر وحدت ملی، تصریح کرد، باید به مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی به ویژه مقاومت مسلحانه ادامه داد؛ زیرا مردم فلسطین با دشمنی روبرو هستند که جز زبان زور نمی‌فهمد.

این مسئول جهاد اسلامی تصریح کرد، جنگ با دشمن صهیونیستی تا زمانی ادامه دارد که از فلسطین برود و شعله درگیری تا نابودی این رژیم ادامه خواهد داشت.

المدلل همچنین گفت که نبرد شمشیر قدس، رؤیاهای صهیونیستها مبنی بر یهودی‌سازی مسجدالاقصی و احداث معبد ادعایی را ناکام گذاشت و جنگ وحدت میادین هم معادله بازدارندگی را تثبیت کرد.

وی با بیان اینکه تجهیز تسلیحاتی برای آماده شدن جهت جنگ آزادی‌بخش نهایی، خاطر نشان کرد، جهاد اسلامی اجازه نخواهد داد که سلاحش محل محل مجادله و مناقشه باشد.

در همین ارتباط، ناصر ابوشریف عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی با بیان اینکه جنگ آینده ملت فلسطین باید برای «جارو کردن اسرائیل از خاک فلسطین» باشد، تصریح کرد، باید در راستای آزادسازی کامل فلسطین تلاش کرد؛ لذا وحدت میادین در این زمینه نقش مهمی دارد./۹۸۸/

ارسال نظرات