۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۷۱۷۸۸۳
نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه:

بزرگان انقلاب با همه وجود برای بسط و گسترش اسلام تلاش کردند

بزرگان انقلاب با همه وجود برای بسط و گسترش اسلام تلاش کردند
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: بزرگان انقلاب اسلامی با وجود تمام مشکلات رژیم گذشته پای تبلیغ اسلام ماندند و با همه وجود برای بسط و گسترش اسلام تلاش کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، گردهمایی ائمه جمعه اهل سنت و شیعه مناطق تلفیقی استان کرمانشاه امروز با موضوع «نقش ائمه جمعه در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین» در بیت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما در این گردهمایی در سخنانی اظهار داشت: علما و روحانیون منادیان جهاد تبیین در اسلام شناخته می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: در مدرسه علمیه اگر استدلال، منطق و علم جاری باشد بهترین مکان برای ارائه اسلام ناب، همین مکان می باشد و مردم می دانند باید به کجا مراجعه کنند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، افزود: دولت مردمی با همه وجود پای کار آمده و تصمیم دارد مشکلات را حل کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بزرگان انقلاب اسلامی با وجود تمام مشکلات رژیم گذشته پای تبلیغ اسلام ماندند و با همه وجود برای بسط و گسترش اسلام تلاش کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: روحانیون باید سخنگوی قرآن، اسلام و انقلاب باشند زیرا مردم از روحانیت توقع دارند و این توقع باید برآورده شود./1400/

ارسال نظرات