۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۷۱۷۷۹۵
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

مدیران نظام برای اعتلای انقلاب بکوشند

مدیران نظام برای اعتلای انقلاب بکوشند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: کسانی که در این نظام مسئولیتی دارند باید به کار خود اشراف کامل داشته باشند و برای توسعه و اعتلای این انقلاب نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در نشست هم اندیشی مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در سخنانی اظهار داشت: باید همه ما پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم زیرا معظم له نشان داده اند رهبری حکیم و با درایت هستند و پیروی از ایشان زمینه سعادت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: در آستانه هفته دولت و نیز سالروز شهیدان رجایی و باهنر هستیم، امروز جوان ما باید با این شهدای گرانقدر به خوبی آشنا شوند و بدانند که این عزیزان چه خدمت هایی به این انقلاب کرده اند، لذا معرفی جایگاه این شهدا خود جهاد تبیین است.

امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با جامعیتی که دارند در هر وضعیتی راه و مسیر درست را در مقابل ما قرار می دهند بنابراین ما هم باید در همان مسیری که معظم له مشخص فرموده اند حرکت کنیم که پیروزی در همان مسیر است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه همه ما باید در خدمت به مردم از هم سبقت بگیریم، تاکید کرد: مدیران و کسانی که در این نظام منصب و مسئولیتی در اختیار دارند باید به کار خود به صورت کامل اشراف داشته باشند و برای توسعه و اعتلای این انقلاب نهایت استفاده را ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تاریخ سیاسی جهان نشان داده است که یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی آن، جاذبه داشتن این نظام برای دیگر کشورهای جهان است، لذا باید برای معرفی هرچه بهتر این نظام و انقلاب با رفتار و کردار درست خود کارها را انجام دهیم./1400/

ارسال نظرات