۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۷۱۷۹۴۴
امام جمعه دلفان:

بیکاری، مهم ترین مشکل مردم شهرستان دلفان است

بیکاری، مهم ترین مشکل مردم شهرستان دلفان است
لرستان - حجت الاسلام خانی بیکاری را مشکل مهم مردم دلفان خواند و گفت: توجه ویژه به ظرفیت ها در راستای رفع مشکلات اقتصادی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمد یوسف خانی، ظهر امروز در  بازدید محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی از برخی طرح های دلفان، گفت: بیکاری مهم ترین مشکلات مردم شهرستان دلفان است.

امام جمعه دلفان توجه به مناطق محروم و بهره مندی از ظرفیت های استان لرستان را گامی مهم در جهت رفع مشکلات به ویژه در عرصه اقتصادی و اشتغال دانست.

حجت الاسلام خانی با بیان اینکه شهرستان از لحاظ وسعت و جمعیت سهم بیشتری نسبت به برخی شهرستان های استان دارد، افزود: اما از اعتبارات اشتغال خرد در این منطقه سهم کمتری تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه میانگین اراضی آبی در این شهرستان کمتر از ۱۵درصد است، عنوان کرد: بسیاری از روستاها با مشکل تنش آبی مواجه هستند و رعایت حق آبه شهرستان محل ساخت سد نیز یک ضرورت انکارناپذیر است.

حجت الاسلام خانی سرمایه گذاری هلدینگ های اقتصادی در دلفان را ضروری خواند و بیان کرد: رییس مجلس در سایه تفکر جهادی و دلسوزانه نسبت به پیگیری مشکلات دلفان محروم اقدام نماید./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات