۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۱۷۹۹۸
سخنگوی دولت:

جهاد تبیین راهبردی برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان است

جهاد تبیین راهبردی برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان است
بهادری جهرمی با بیان اینکه جهاد تبیین راهبردی برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان است، گفت: در جهاد تبیین و جهاد رسانه ای مردم نیز باید در میدان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، علی بهادری جهرمی، ظهر امروز در شورای اداری  واطلاع رسانی استان لرستان با بیان اینکه دشمنان امروز در قالب تحریم های اقتصادی به دنبال ضربه زدن به نام مقدس اسلام و ملت ایران هستند، گفت: عملیات روانی و تخریب افکار عمومی ابزار مکمل دشمن درتحریم های اقتصادی است که با هدف ایجاد رعب و وحشت در جامعه ما دنبال می شود.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه دشمن در در کنار اقدامات نظامی، جنگ روانی و رسانه ای را در پیش گرفته است، افزود: جهاد تبیین راهبردی برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان است.

وی به راهبرد دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم و اجرای جهاد تبیین متناسب با توطئه های دشمنان در جنگ روانی اشاره کرد و گفت: دولت متعقد است که اگر گفتمان حاکم بر دولت گفتمان مردم سالاری است، راهبرد اصلی حل تمام مشکلات هم بازگشت به همان گفتمان و بهره برداری از این گفتمان است.

راه حل مشکل کشور تکیه بر مردم و همین نگاه درون زا و برون نگر بودن است

بهادری جهرمی در ادامه خاطرنشان کرد: مردمی بودن دولت سیزدهم تنها یک گفتمان نیست، بلکه یک استراتژی است و همین راهبرد کلید حل مشکلات کشور است.

وی با بیان اینکه اصلی ترین دارایی هر کشوری مردم آن کشور هستند، اظهار داشت: دولت سیزدهم عین توجه به تجربیات، معتقد است که نگاه باید درون زا باشد و به داشته ها، توانایی ها و ظرفیت های خود تکیه کرد.

بهادری جهرمی در پایان با بیان اینکه در جهاد تبیین و جهاد رسانه ای مردم نیز باید در میدان باشند، گفت: در این راستا مشارکت و تکیه بر توان مردمی نقش آفرین است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات