۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۷۱۸۰۲۳
سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت:

بیشترین تحرک دشمن در حوزه رسانه و جنگ رسانه‌ای است

بیشترین تحرک دشمن در حوزه رسانه و جنگ رسانه‌ای است
بهادری‌جهرمی با اشاره به اینکه بیشترین تحرک دشمن در حوزه رسانه و جنگ رسانه‌ای است گفت: استفاده از ظرفیت رسانه در راستای مقابله با توطئه های دشمن در این زمینه ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، علی بهادری‌جهرمی، عصر امروز در نشست با روابط‌عمومی‌ دستگاه های اجرایی لرستان با گرامیداشت هفته دولت گفت: رسانه ها از این فرصت در جهت تبیین دستاوردهای نظام استفاده کنند.

وی بیان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای یکساله دولت سیزدهم است تا تلخی گذشته فراموش شود.

بهادری جهرمی به اهمیت نقش رسانه ها اشاره کرد و افزود: امید آفرینی رسالت خطیر رسانه ها بوده و با انعکاس صحیح اخبار باید درتقویت اعتماد مردم ه نظلم نقش آفرین باشند.

سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت در ادامه با اشاره به اینکه امروزه بیشترین تحرک دشمن در حوزه رسانه و جنگ رسانه‌ای است، بیان کرد: در این زمینه رسانه نقش بسزایی ایفا می کند.

وی بیان کرد: دشمنان چهره و دستاوردهای نظام را مخدوش می‌کنند، هیچ دستاوردی را بازگو نمی‌کنند و نقاط ضعف را چندین برابر نشان می‌دهند.

بهادری‌جهرمی در ادامه بر ضرورت  ارتقا و تقویت جایگاه روابط‌ عمومی‌ها از منظر تشکیلات، ساختار و بضاعت اداری و مالی تأکید کرد و گفت: برای ارتقای سطح کیفی روابط عمومی ها، ضرورت همدلی در این حوزه بیش از گذشته احساس می‌شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات