۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۷۱۸۰۳۲

برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه

برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه
آیین آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه دقایقی پیش با حضور علما، اساتید و طلاب در سالن اجتماعات دارالشفاء آغاز شد و در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه دقایقی پیش با حضور علما، اساتید طلاب در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: برنامه جدید اصلاح محدوده نکات کلیدی دارد که اول از آن تأکید بر اختیاری بودن آن است به این شکل که می‌توان همان برنامه گذشته توسط طلاب انتخاب شود و نکته بعد نیز آزمایشی بودن آن است؛ اساتید هر نکاتی که در خصوص اصلاح محدوده‌ها مشاهده می‌کنند به ما اطلاع دهند تا در فرایند آزمایشی بودن اصلاحات ایجاد آن‌ها را لحاظ کنیم و طرح را به نحو احسن اصلاح کنیم.

سخنران ویژه مراسم حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید خواهد بود.

همچنین آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سخنرانی خواهند کرد.

گفتنی است، این مراسم به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی حوزه https://heyatonline.ir/livehowzeh.ir، شبکه های ملی و استانی و درگاه‌های فضای مجازی، در حال پخش است.

ارسال نظرات