۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۷۱۸۲۱۵
در استان قم؛

نخستین «دوره مهارت‌افزایی و هم‌افزایی فعالان نیکوکاری» برگزار می‌شود

نخستین «دوره مهارت‌افزایی و هم‌افزایی فعالان نیکوکاری» برگزار می‌شود
نخستین دوره «مهارت‌افزایی، توانمندسازی و هم‌افزایی فعالان عرصه نیکوکاری در استان قم» با همت بیاد خیرین حوزه و مرکز خیر ماندگار برگزار می شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با همکاری بنیاد خیرین حوزه های علمیه و بنیاد خیریه راهبری آلاء، آیین افتتاحیه نخستین دوره "مهارت‌افزایی، توانمندسازی و هم‌افزایی فعالان عرصه نیکوکاری در استان قم" چهارشنبه ۱۹ شهریورماه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱ در سالن اجلاس موسسه بین‌المللی المرتضی(ع) برگزار می گردد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌ مرتضی شعبانزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام حسین فخر روحانی، مدیرعامل بنیاد خیرین حوزه علمیه، حجت‌الاسلام‌ علی دیانی، مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجتماعی استان قم حضور خواهند داشت.

در ادامه این مراسم، از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ نشست تخصصی با موضوع «چالش‌های خیریه در استان قم» و با حضور جمعی از فعالان نیکوکاری این استان، برگزار می‌شود.

گفتنی است نخستین دوره «مهارت‌افزایی، توانمندسازی و هم‌افزایی فعالان عرصه نیکوکاری در استان قم» به همت بنیاد خیرین حوزه‌های علمیه و مرکز خیر ماندگار (وابسته به بنیاد خیریه راهبری آلاء) برنامه‌ریزی شده است.

عموم علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع و ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به وبگاه ac.kheir.ir مراجعه کرده و یا با شماره تماس 09912069037 در ساعات اداری تماس بگیرند.

نخستین «دوره مهارت‌افزایی و هم‌افزایی فعالان نیکوکاری» برگزار می‌شود

ارسال نظرات