۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۱۸۳۴۲

پیام تسلیت آیت الله کعبی در پی تصادف کارگران در شوشتر

پیام تسلیت آیت الله کعبی در پی تصادف کارگران در شوشتر
خوزستان ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی تصادف کارگران در شوشتر را به خانواده های داغدیدگان و مردم شهرستان شوشتر تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی تصادف کارگران در شوشتر را به خانواده های داغدیدگان و مردم غیور بختیاری و لر شهر شرافت و شهرستان دینمدار شوشتر و مردم ولایت مدار و شهیدپرور خوزستان صمیمانه تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله وانا اليه راجعون

باکمال تاسف و تاثر؛ با خبر شدم که امروز شانزده نفر از مردان وزنان شریف و زحمتکش شهر شرافت شهرستان شوشتر؛ در تصادف مینی بوس حامل آنان به مزارع کار؛ با یک تریلی؛ جان به جان آفرین تسلیم نمودند وعده ای نیز زخمی شدند.

این مصیبت بزرگ و غم بار را به خانواده های داغدیدگان ومردم غیور بختیاری ولر شهر شرافت و شهرستان دینمدار شوشتر ومردم ولایت مدار و شهیدپرور خوزستان صمیمانه تسلیت عرض می نمایم. واز خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای کلیه بازماندگان وخانواده های مصیبت دیده مسآلت می نمایم. و در این ماه صفر که ماه اسرای ال الله است.

مغفرت و رحمت واسعه و رضوان الهی وحشر با رسول الله صلی الله علیه واله واهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای درگذشتگان و شفای عاجل برای حادثه دیدگان مسآلت می نمایم.

بی شک این کارگران زحمتکش کشاورزی مصداق روایت امام صادق علیه السلام هستند که می فرماید: (الکاد علی عیاله كالمجاهد في سبيل الله كسى كه خود را براى (تحصيل روزى) خانواده‌اش به رنج بيفكند، همانند جهادگر در راه خداست.)

انتظار ان است که مدیران ودست اندر کاران و مسئولان ضمن رسیدگی عاجل به امور حادثه دیدگان و اهتمام ویژه به استیفای حقوق متوفیان؛ و مشارکت فعال در مراسم؛ باعث التیام خاطر خانواده های داغدار باشند. به طور قطع مردم قدر شناس مثل همیشه ؛ حماسه ای دیگر در مواسات مومنانه و همدردی و در برگزاری مراسم و تشییع با شکوه رقم خواهند زد. ولاحول ولاقوة الا بالله العلي العظيم

سه شنبه ٨/ ٦/ ١٤٠١ 

الاقل ـ عباس کعبی؛ نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظرات