۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۱۸۵۱۳

برگزاری رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی در قم

برگزاری رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی در قم
مراسم افتتاحیه رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس سازمان مدارس صدرا و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در قم، مراسم افتتاحیه رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس سازمان مدارس صدرا و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد. این رویداد با حضور ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان متوسطه دوم دختران در مجتمع فرهنگی نور قم آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد.

حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم هدف از برگزاری این رویداد را تربیت دختران فعال فرهنگی و کنشگر با روش حل مسأله در میدان ذکر کرد.

حجت‌الاسلام حامد تقدیری رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا نیز در این مراسم از شناسایی بیش از ۲ هزار دختر فعال فرهنگی در چند استان کشور خبر داد و گفت: رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی قرارگاه فرماندهی دخترانی است که می‌خواهند به عنوان فعالان فرهنگی کنشگری کنند.

حجت‌الاسلام علیرضا ایمانی‌مقدم استاد حوزه و دانشگاه نیز ایام جوانی را بهترین فرصت برای خودسازی و انس گرفتن با قرآن و آموزه‌های دینی دانست و خطاب به دختران شرکت کننده در این رویداد گفت: هر کدام از شما‌ها می‌توانید بهترین مبلغ برای اسلام ناب باشید و میلیون‌ها انسان را هدایت کنید.

در این مراسم، دختران شرکت کننده با سردادن لبیک یا زینب (س) اهانت به همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در شیراز را محکوم کردند.

ارسال نظرات