۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۱۴۹۵۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان خبرداد؛

رویداد «دختران حاج قاسم سلیمانی» در اصفهان برگزار می شود

رویداد «دختران حاج قاسم سلیمانی» در اصفهان برگزار می شود
اصفهان ـ حجت الاسلام فوقی گفت: رویداد سراسری تشکیلاتی «دختران حاج قاسم سلیمانی» به مدت ۴ چهار روز در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در جمع اصحاب رسانه از برگزاری رویداد دختران حاج قاسم خبرداد و گفت: رویداد سراسری تشکیلاتی دختران حاج قاسم سلیمانی به همت اداره کل تبلیغات استان و همکاری معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش و سازمان علوم و معارف اسلامی صدرا از 26 تا 29 تیرماه در اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: در این رویداد تشکل های فرهنگی اجتماعی دخترانه با همت 170 نفر از دانش آموختگان مدارس استان در راستای ایده پردازی و اقدام فرهنگی در عرصه های دخترانه، آموزش و عملیات می کنند.

حجت الاسلام فوقی خاطرنشان کرد: آیین افتتاحیه این رویداد صبح روز دوشنبه 27 تیرماه با حضور حجت الاسلام تقدیری رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی کشور، حجت الاسلام فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسؤولان استانی می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رویداد علاوه بر برپایی کارگاه های بوم ایده و آموزش و تدریس توسط کارشناسان، اقدام عملیاتی در سطح شهر، حضور بر مزار شهید محسن حججی، داوری و ارائه بوم ایده ها، برنامه های فوق برنامه همچون تفریح و بازی و مشاوره فردی انجام می گیرد، اختتامیه این رویداد بعد از ظهر روز چهارشنبه 29 تیرماه می باشد./1304/

رویداد «دختران حاج قاسم سلیمانی» در اصفهان برگزار می شود

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات