۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۱۸۵۶۰
رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی کرمانشاه:

برای زائران پیاده روی اربعین «گذرنامه موقت» صادر می شود

برای زائران پیاده روی اربعین «گذرنامه موقت» صادر می شود
کرمانشاه ـ سرهنگ شکری گفت: متقاضیان پیاده روی اربعین برای دریافت گذرنامه موقت می توانند تا پایان اربعین گذر موقت دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سرهنگ شکری امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: افرادی که متقاضی تعویض و تمدید گذرنامه ها هستند می توانند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی استان کرمانشاه افزود: متقاضیان در هنگام ثبت نام توجه داشته باشند که دو گزینه برای آنها عنوان شده که یکی جهت صدور گذرنامه و دیگری برای «گذر موقت» است.

وی خاطر نشان کرد: برای دریافت گذرنامه موقت می توانند با انتخاب این گزینه برای شرکت در مراسم پیاده روی تا پایان اربعین گذر موقت دریافت کنند.

سرهنگ شکری بیان داشت: افرادی که گذرنامه های خود را در تاریخ ۶ شهریور ماه سال ۹۱ دریافت کرده اند می توانند برای تمدید آنها اقدام کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی استان کرمانشاه گفت: حضور برای شرکت در مراسم اربعین حضوری پرشور است و روزانه ۱۰۰ هزار نفر متقاضی اخذ گذرنامه داریم.

سرهنگ شکری افزود: همشهریان توجه داشته باشند اگر عکس و یا هر اطلاعات دیگری مغایرت داشته باشد می توانند با در دست داشتن اصل مدارک به این مرکز که در خیابان‌بنت الهدی است، مراجعه کنند تا برای آنها رفع مغایرت شود.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: زائران مطلع باشند که گذرنامه مدرک هویتی است و با گذرنامه فرد دیگری امکان خروج از کشور برای آنها وجود نخواهد داشت./1400/

ارسال نظرات