۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۱۸۸۲۶
طالب زاده خبر داد؛

برگزاری کارگاه مقاله نویسی در مدرسه علمیه الزهرا ساری

برگزاری کارگاه مقاله نویسی در مدرسه علمیه الزهرا ساری
مازندران - مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری از برگزاری کارگاه مقاله نویسی در این مدرسه علمیه خبر داد.

خانم فاطمه صغری طالب زاده، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از برگزاری کارگاه مقاله نویسی در این مدرسه علمیه خبر داد.

وی با بیان این که این کارگاه آموزشی دو روزه با هدف تدوین مقاله پایانی با حضور طلاب این مدرسه علمیه برگزار شد، افزود: در این کارگاه آموزشی، طلاب با آخرین شیوه های مقاله نویسی و همچنین تحقیق پایانی آشنا شدند.

خانم طالب زاده با اشاره به این که پیشرفت های علمی بر پایه تحقیق و پژوهش استوار است، تصریح کرد: اصلی‌ترین شیوه ارائه نتایج یک مطالعه، تهیه مقاله است و طلبه‌ای در صحنه تولید و انتشار علمی موفق است که بتواند نتایج پژوهش خود را به خوبی ارائه دهد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری بیان کرد: در این کارگاه شیوه نوشتن نگارش مقاله برای طلاب تشریح و تکنیک های جدید مقاله نویسی به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

وی با بیان این که لازم نیست اولین مقاله طلبه کامل‌ترین مقاله او باشد، تصریح کرد: بلکه قدرت قلم طلبه، به تدریج و با نوشتن هر مقاله، بهتر خواهد شد.

خانم طالب زاده در بخش دیگری از سخنان خود با مهم ارزیابی کردن مسأله تحقیق و پژوهش در حوزه، تصریح کرد: رشد علمی طلاب و رسیدن آنها به مدارج علمی بالا در حوزه نیازمند فراگیری مهارت های پژوهشی است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری با اشاره این که مسأله تحقیق و پژوهش در حوزه علمیه خواهران همواره مورد توجه بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به استعدادهای پژوهشی که در میان طلاب وجود دارد، شناسایی این استعدادها با برگزاری این دوره های آموزشی تسریع خواهد شد.

وی با بیان این که تولید علم در حوزه نیازمند تقویت تحقیق و پژوهش است، بیان داشت: بدون توجه به پژوهش، رشد علمی در حوزه متوقف خواهد شد.

خانم طالب زاده با اشاره به این که پژوهش و تحقیق از ارکان مهم فعالیت های علمی در حوزه محسوب می شود، بیان داشت: با  گسترش و تقویت فعالیت های پژوهشی در سطح مدارس علمیه می توانیم شاهد نخبه پرورشی در حوزه باشیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات