۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۷۱۸۹۶۶

قدردانی نماینده ولی فقیه در لرستان از فعالیت‌های بیمه‌ای مرکز خدمات حوزه

قدردانی نماینده ولی فقیه در لرستان از فعالیت‌های بیمه‌ای مرکز خدمات حوزه
معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات به منظور بررسی مسائل بیمه‌ای طلاب استان لرستان با نماینده ولی‌فقیه در این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حدادی منش معاون سلامت و امور بیمه‌ها و آقای پیغمبری مدیرکل بیمه‌های مرکز خدمات کشور و حجت الاسلام و المسلمین محمدی امین مدیرکل مرکز خدمات استان با هدف بررسی مسائل بیمه‌ای و پیگیری مشکلات طلاب و ارائه گزارشی از فعالیت‌های این معاونت با حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در این دیدار با اشاره به اهمیت توجه به بحث سلامت در جامعه، از فعالیت‌های مرکز خدمات به ویژه در بحث بیمه و درمان قدردانی کرد.

در ابتدای این جلسه، دکتر حدادی منش ضمن تشکر از همراهی نماینده ولی فقیه در استان با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، گزارشی از خدمات مرکز خدمات به طلاب سراسر کشور خصوصاً در عرصه بیمه و سلامت ارائه کرد.

وی بیان کرد: برنامه‌های تکریم و حمایت از خانواده‌های مرحومین و معمرین، سنجش سلامت اساتید و ائمه جمعه و سنجش سلامت طلاب جدیدالورود از جمله اقدامات معاونت سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات هستند.

همچنین، مدیرکل مرکز خدمات استان با اشاره به برخی مشکلات طلاب در حوزه بیمه و معیشت بیان کرد: این جلسه به منظور افزایش تعامل و هماهنگی در ارائه خدمات و رفع مشکلات احتمالی بیمه تکمیلی و عمر و رفع مشکلات معیشتی طلاب تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: باید شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنیم که خدمات بیمه‌ای به‌صورت مطلوب و در اسرع وقت ارائه شود.

پیغمبری در این جلسه نکاتی را درباره طرح دیدار با معمرین مرکز خدمات و اهداف این طرح بیان کرد.

ارسال نظرات