۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۷۱۹۸۶۴

اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۳۱ شهریور در شهرستان بیرجند

اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۳۱ شهریور در شهرستان بیرجند
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۳۱ شهریور در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ علیرضا عباسی صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان در نظر دارد به منظور تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از مشکلات ترافیکی برای شهروندان در محل اجرای مراسم رژه 31 شهریور محدودیت‌‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را در شهر بیرجند اجرایی کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی بیان کرد: در 30 شهریور از ساعت 22  تا پایان مراسم رژه، توقف تمام وسایل نقلیه در بلوار شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع ارتش تا بلوار امام رضا (ع) و بالعکس ممنوع خواهد بود و حدفاصل تقاطع قرنی تا تقاطع بلوار امام رضا(ع) نیز جهت آماده سازی محل برگزاری مسدود خواهد شد.

عباسی افزود: در روز 31 شهریور از ساعت 2 صبح تا پایان مراسم رژه، تردد تمام وسایل نقلیه در بلوار شهید صیاد شیرازی (مسیرهای رفت و برگشت) و خیابان شهید قرنی از میدان شهدا تا بلوار شهید ناصری و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وی بیان کرد: رانندگان در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از خیابان‌های مجاور و جایگزین جهت تردد استفاده کنند و از تردد و توقف در طول مسیر مراسم خودداری کنند.

انتهای پیام/ 252/ن

ارسال نظرات