۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۲۰۱۶۸
امام جمعه خمینی شهر:

دشمن با انواع روش ها در پی تخریب ولایت فقیه و نظام اسلامی است

دشمن با انواع روش ها در پی تخریب ولایت فقیه و نظام اسلامی است
اصفهان – حجت الاسلام موسوی تأکید کرد که تنفر از هویت ایرانی، نظام اسلامی و ولایت فقیه و تخریب آنها به انواع روش‌ها از جمله اقدامات دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید محمد موسوی صبح امروز در جمع عزاداران نبوی در آستان مقدس حضرت امامزاده ابراهیم فین کاشان، گفت: فتنه فضای غبار آلودی است که با چشم قابل مشاهده نیست.

وی با بیان اینکه فتنه گران از حقایق برای نشر باطل بهره می‌برند، افزود: بعد از رحلت پیامبر(ص) شورای سقیفه با خباثت حکومت را از امیرالمومنین(ع) غصب کرد و در ادامه این جریان نیز سه فتنه بزرگ را رقم زدند.

امام جمعه خمینی شهر فتنه سال ۸۸ را در ادامه فتنه زمان صدر اسلام دانست و اظهار داشت: با وجود اینکه راه روشن بود اما جبهه دشمن از برگزاری انتخابات به نفع خود بهره برداری کرد.

حجت الاسلام موسوی از فتنه جدید دشمن به عنوان شکنجه سفید نام برد و با بیان اینکه آمریکا با این فتنه به دنبال نشر فتنه‌های متعدد دیگراست، افزود: تنفر از هویت ایرانی، نظام اسلامی و ولایت فقیه و تخریب آنها به انواع روش‌ها از جمله اقدامات دشمن است.

وی در ادامه به اهمیت برگزاری مراسم سوگواری شهادت اهل‌بیت(ع) اشاره کرد و با تأکید بر اینکه برگزاری محافل عزا و سوگ ائمه اطهار(ع) از بزرگترین شعائر مذهبی و عقیدتی است، ابراز داشت: حقانیت اهل‌بیت(ع) را باید آن گونه که هست نشر داد و از افراط و تفریط پرهیز کرد.

حجت الاسلام موسوی همچنین از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد استقامت و صبر نام برد و افزود: حاج قاسم از دنیا و هوای نفس گذشت و با خلوص خود خطی را ترسیم کرد که جبهه مقاومت حاصل خلوص این سردار بزرگ انقلاب است.

وی عاقبت بخیری را در اطاعت پذیری از ولایت دانست و ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی با اینکه یک نظامی برجسته با تدبیر و شجاع بود، اما مطیع امر ولایت و از شاگردان مکتب امام خمینی(ره) است که در اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب کوتاهی نکرد و از پیروان راستین ولایت فقیه بود.

به گفته وی شهید حاج قاسم سلیمانی تعهد به ولی امر مسلمین را از شئون عاقبت بخیری می‌دانست و برای آن قسم یادکرده بود.

حجت الاسلام موسوی گفت: کشور‌های اسلامی به تبعیت از اقتدار حاج قاسم تمام قد در برابر ظلم ایستاده و رژیم صهیونیستی را به بند کشیده‌اند و امت اسلامی این حماسه‌ها را مرهون مکتب حاج قاسم می‌داند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات