۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۷۲۰۳۳۶
سردار عروج مطرح کرد؛

دفاع مقدس؛ دفاعی همگانی با عقبه دینی

دفاع مقدس؛ دفاعی همگانی با عقبه دینی
مازندران - مشاور فرمانده کل سپاه گفت: متأسفانه ماهیت و حقایق جنگ و دفاع را به درستی برای نسل جوان جامعه تبیین نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه در یادواره 33 شهید نیروگاه نکا با بیان اینکه راهی که شهدای ما انتخاب کردند تشخیص حق و باطل است، گفت: فلسفه و استدلال عقلی و وصایای ائمه معصومین(ع) ایستادگی در برابر ظلم و استبداد و رفاقت با ظالم است.

وی در ادامه سخنان خود به تلاش دشمن برای ایجاد نفاق و دودستگی در کشور اشاره کرد و افزود: نفوذی ها همواره به دنبال نفاق در کشور بودند و در طول هشت سال دفاع مقدس پشتیبانی و اتحاد مردم مانع نفوذ دشمن شد و همین سبک مبارزه و عقبه موجب پیروزی رزمندگان اسلام شد.

سردار عروج با بیان اینکه متأسفانه ماهیت و حقایق جنگ و دفاع را به درستی برای نسل جوان جامعه تبیین نشده است، ادامه داد: همین خلأ موجب شده امروز دشمنان دختران و پسران این مملکت را ربوده است.

مشاوره فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه ماهیت مخفی و پنهان دفاع و جنگ تحمیلی باید به جامعه منتقل شود، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس یک دفاع همگانی و با عقبه دینی بود.

وی بر ضرورت پرهیز از دوقطبی سازی در بین مردم، بیان داشت: حساب اغتشاش گران و مخالفان از مردم عادی جدا است و با کسانی که به دنبال اغتشاش و براندازی هستند برخورد می شود.

سردار عروج با بیان اینکه فرزندان این کشور در هشت سال دفاع مقدس با پشتوانه الهی و ایمان قوی به جبهه ها رفتند و حماسه ساز شدند، تصریح کرد: رزمندگان با اتصال به خداوند متعال در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و از میهن اسلامی دفاع و حراست کردند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن برای ضربه زدن به دین و انقلاب شبانه روزی تلاش می کند، افزود: باید در برابر این تلاش های مذبوحانه با قدرت از انقلاب و نظام دفاع کنیم.

مشاور فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه امروز همه ما وظیفه داریم به اندازه توان خود عمل به وظیفه کنیم، ادامه داد: باید به گونه ای تلاش کنیم که زمینه رضایت شهدا فراهم شود./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات