۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۷۲۰۳۵۵
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان:

۹۰ بسته مهر تحصیلی بین اقشار آسیب پذیر کاشانی توزیع شد

۹۰ بسته مهر تحصیلی بین اقشار آسیب پذیر کاشانی توزیع شد
اصفهان – محمود زاده از توزیع ۹۰ بسته مهر تحصیلی به اقشار آسیب پذیر تحت پوشش مراکز افق بقاع متبرکه شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مسلم محمود زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: با فرارسیدن آغازسال تحصیلی جدید و به مناسبت هفته وقف از محل عواید موقوفات منطبق شهرستان تعداد ۹۰ بسته کامل مهر تحصیلی تهیه و به اقشارآسیب پذیر تحت پوشش مراکز افق بقاع متبرکه توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه برای هر بسته حدود ۳ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: این بسته‌ها شامل یک کیف کوله پشتی، دفتر به تعداد مورد نیاز سال، جامدادی، مدادرنگی، انواع خط کش، گونیا و نقاله ژلاتینی، پرگار، انواع مداد و خودکار به تعداد مورد نیاز است.

به گفته وی این بسته‌ها سال‌ها است که با عنوان طرح مهر تحصیلی با شروع سال تحصیلی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه بصورت متمرکز و ارزان تهیه و برای ادارات سراسر ایران ارسال تا از محل نیات واقفین خیراندیش تامین هزینه و به جامعه هدف ارائه می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان یادآور شد: مبالغی که شهروندان و مستاجران موقوفات شامل اجاره بها و پذیره‌های مورد نظر طبق مقررات به ادارات اوقاف پرداخت می‌کنند به صورت مجزا در هر موقوفه ذخیره و برابر نیات واقفین خیراندیش هزینه می‌شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات