۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۷۲۰۶۹۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اغتشاش و آسیب زدن به انقلاب اسلامی گناه اجتماعی و حق الناس است

اغتشاش و آسیب زدن به انقلاب اسلامی گناه اجتماعی و حق الناس است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ایجاد اغتشاش و آسیب زدن به انقلاب اسلامی که آغاز حکومت الله بر جهان و آمال و آرزو‌های ۱۲۴ هزار پیامبراست حق الناس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی دوشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان گفت: امام زمان (عج) هر روز ناظر بر اعمال و رفتار همه ما است.

وی با اشاره به ابنکه خداوند در سوره علق، می فرماید خداوند ناظر بر اعمال و رفنار بندگان خودش است، افزود: امام زمان (عج) مظهر خداوند متعال است و بر اعمال ما نظارت می‌کند، از این رو مسئولان باید همواره امام زمان(عج) را ناظر بر اعمال و رفتار خود ببینند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر رسیدگی به کار مردم توسط مدیران و مسؤولان، افزود: برای رسیدگی به امور مردم، کار آن‌ها را به فردا موکول نکنید و خداوند و امام زمان را ناظر بر اعمال خود بدانید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صندلی و میز‌های مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران را دستاورد ۲۵۰ هزار شهید دانست و با تأکید براینکه برای استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه‌های سنگینی پرداخت شده است، افزود: برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ۲۵۰ هزار شهید داده شده است.

به گفته وی آن‌هایی که با ایجاد ناامنی و آشوب و اغتشاش به نظام جهموری اسلامی ایران ضربه می‌زنند گناه فردی مرتکب نمی‌شوند تا با استغفار بخشیده شوند، آن‌ها مرتکب گناه اجتماعی نابخشودنی هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: آسیب زدن به انقلاب اسلامی که آغاز حکومت الله بر جهان و آمال و آرزو‌های ۱۲۴ هزار پیامبراست حق الناس است و گناه فردی نیست که بتوان استغفار کرد.

به گفته وی ایجاد اغتشاش و ناامنی در نظام جمهوری اسلامی ایران گناه اجتماعی است که نه تنها از ملت ایران بلکه از همه مومنین در طول تاریخ باید حلالیت بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مدیران و مسؤولان برای حل مشکلات مردم باید اهتمام ویژه داشته باشند، اظهار داشت: مسؤولان باید خود را خادم مردم بدانند و از فرصتی کوتاهی که به آن‌ها داده شده نهایت استفاده را برای خدمت به مردم داشته باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات