۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۷۲۰۷۲۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

حجاب بخشی از سبک زندگی اسلامی است

حجاب بخشی از سبک زندگی اسلامی است
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مسأله حجاب یک بخش از سبک زندگی اسلامی است، گفت: ما باید به عقل و منطق توجه کرده و به دور از احساسات رفتار کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش جهاد تبیینی ویژه دختران سلیمانی که از سوی اداره تبلیغات اسلامی ساری در سالن اهل البیت (ع)  برگزار شد از دختران حاضر در همایش باعنوان میراث‌داران آن حضرت یاد و اظهار داشت: از همه مراکزی که باعنوان دختران سلیمانی به تربیت نونهالان براساس الگوی فاطمه الزهرا (س) می‌پردازند تشکر می‌کنیم‌.
 
وی با بیان این که خانواده‌های حاضر دغدغه دین، حجاب و رستگاری فرزندان خودشان را دارند و تحت تاثیر فضاسازی‌های دشمن نیستند، خاطرنشان کرد: کار کردن برای عفاف و حجاب خوب است، عفاف فاطمی انسان را از بی بندوباری حفظ می کند و حجاب پوشش ظاهری و دستور اسلام است.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که فرهنگ‌ بیگانه سعی بر این دارند که سبک زندگی مردم را تصاحب کنند، خاطرنشان کرد: مسأله حجاب یک بخش از سبک زندگی اسلامی است، ما باید به عقل و منطق توجه کرده و به دور از احساسات رفتار کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، خواستار تبیین فلسفه حجاب شد و گفت: آماده کردن کودکان برای تبیین و اغناسازی ضرورت دارد، حجاب توشه آخرت و بی‌حجابی و بی بندوباری خواسته دنیای غرب است.
 
این مسؤول همچنین با بیان این که نباید به حرف کسانی که امروز در دنیا قدرت ظاهری و پوشالی دارند گوش فرا دهیم، اینها چهل سال است که با انقلاب اسلامی در ستیز هستند و دست به هزاران دسیسه و توطئه زدند اما در مجموع سیاستشان با شکست مواجه شد، اینها در دنیا و آخرت قدرتی ندارند، خوشبختانه ملت ما ملتی بصیر است.
 
وی با بیان این که امروز دشمن جنگ رسانه‌ای و سیاسی به راه انداخته در کنار آن جنگ سخت و نظامی، اما نتیجه‌ای ندارد، افزود: خانواده ها در این شرایط باید روحیه شهامت در مسیر دینداری را حفظ کرده و در فرزندان خود نهادینه کنند بعد در مسیر ترویج حجاب و عفاف حرکت کنند که در این راه برکت خدا فراوان است.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در پایان با بیان این که آینده متعلق به حکومت امام زمان(عج) و دین اسلام است، ادامه داد: کسانی که با فرهنگ بی‌حجابی و سبک زندگی غربی مبارزه می‌کنند جهادگران و رزمندگان میدان اسلام هستند‌‌‌./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات