۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۷۲۰۴۴۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

موضع گیری برخی چهره های سیاسی در حوادث اخیر، تبلیغات سوء علیه انقلاب بود

موضع گیری برخی چهره های سیاسی در حوادث اخیر، تبلیغات سوء علیه انقلاب بود
مازندران- امام جمعه ساری، موضع گیری های برخی چهره های سیاسی در حوادث اخیر را تبلیغات سوء علیه انقلاب دانست و گفت: این عده در حاشیه وقایع اخیر حیثیت نظام را لکه دار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای استان با بیان اینکه هدف از برگزاری کنگره شهدا از یک سو انتقال پیام شهدا و سازندگی نسل جدید و همچنین تأکید بر ادامه راه و روش شهدا است.

امام جمعه ساری در ادامه گفت: این برنامه ها فرصتی است برای این که تا چه مقدار از روحیه با اخلاص نخستین روزهای پیروزی انقلاب و تلاش‌های جهادگونه فاصله داریم‌.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برخی چهره‌های سیاسی در واکنش به درگذشت خانم مهسا امینی بدون اینکه از نحوه فوتش باخبر باشند اقدام به تبلیغات سوء علیه انقلاب و کشور کردند، افزود: این گونه موضع گیری ها به معنای شعله ور کردن آتش و کناره گیری از معرکه است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه این عده در حاشیه وقایع اخیر حیثیت نظام را لکه دار کردند که قابل جبران نیست، تصریح کرد: چه کسی خسارات های ناشی از این اعتراضات و تجمعات را پرداخت می کند بلکه باید عوامل این فتنه را پای محکمه کشاند و این خواسته جدی مردم است‌.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بحث تقابل میدان با دیپلماسی بزرگترین توهین به شهدا بوده است، خاطرنشان کرد: یک مسؤول عالی رتبه در دولت قبل از میدان گلایه داشت که چرا دیپلماسی را در برخی امور دخالت نمی دهند، پاسخ این است که اگر تقابلی بین میدان جهاد، رزم و شهادت با دیپلماسی به‌وجود بیاید این دیپلماسی است که باید حذف شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دولت جهادی سیزدهم عکس سردار شهید سلیمانی، میدان دار بزرگ را در بالاترین تریبون‌های دنیا با افتخار روی دست می‌گیرد و این میدان عزت دیپلماسی است، تصریح کرد: افتخار دیپلماسی این است که در اختیار میدان باشد، پس اگر بخواهیم شهدا را گرامی بداریم بسیاری از مسائل را باید در نظر بگیریم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات