۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۷۲۰۹۰۳
فرمانده سپاه کربلا تأکید کرد؛

ضرورت تقویت سواد رسانه ای برای مقابله با هجمه های دشمنان

ضرورت تقویت سواد رسانه ای برای مقابله با هجمه های دشمنان
مازندران - سردار مسلمی با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی گفت: تولید محتوا در فضای مجازی باید براساس سنین مختلف آماده شود تا تاثیرگذاری بیشتری را شاهد باشیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا  امروز در آیین افتتاحیه همایش دوره توانمندسازی فعالان فضای مجازی استان با بیان اینکه امروز متأسفانه شاهد جنگ جهانی رسانه‌ای دشمن علیه ایران اسلامی هستیم، گفت: فعالان متعهد و دغدغه مند فضای مجازی باید مراقب تغییرات فضای مجازی باشند تا واقعیت را به درستی اطلاع‌رسانی کنند.
 
سردار مسلمی با بیان اینکه متخصصان فضای مجازی امروز چشمان و گوش‌های ما مدیران و مسؤولان در این فضا هستند، افزود: هدایت، تولید و محتوای فعالان این عرصه باید به گونه‌ای باشد که ما بتوانیم در فضای حقیقی برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: تغییرات امروز در بین جوانان و نوجوانان کشور حاصل انفعال ما طی دو سال اخیر به سبب شیوع کرونا در فضای مجازی است که دشمن با مهندسی افکار به خوبی در این زمینه کار کرد اما ما از آن غافل ماندیم.
 
فرمانده سپاه کربلا گفت: تنها راه موفقیت و خروج از مشکلات امروز کار کردن به‌صورت تخصصی در حوزه فضای مجازی است که این فضا باید در فضای حقیقی بروز کند.
 
سردار مسلمی با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی گفت: تولید محتوا در فضای مجازی امروز باید براساس سنین مختلف آماده شود تا تاثیرگذاری بیشتری را شاهد باشیم.
 
وی با به هجمه های گسترده دشمن علیه جامعه اسلامی اشاره کرد و آشنایی با سواد رسانه ای در این شرایط را ضروری دانست و اظهار داشت: امروز دانستن سواد رسانه ای از مسائل هر خانواده است اما رژیم مصرف چقدر برای خانواده‌ها بازگو شده که بتوانند فضا را مدیریت کنند.
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز دشمن بنیان خانواده ها را هدف گرفته است، افزود: هدف‌مند کار کردن دشمن امروز مشخص شده است نشان آن از بین بردن نقش مادر در خانواده بود؛ بعضی از مادران امروز نقش و رسالت خود را نمی‌داند.
 
سردار مسلمی، عمل به قانون را اصلی مهم در هر کشوری برشمرد و گفت: در کشورهای مدعی دموکراسی، دیگر آزادی مطلق وجود ندارد و محدودیت برای آن تعریف شده تا طبق قوانین حاکمیتی آن کشور عمل شود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات